|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 30-Juni-2008 kl. 13:43 |
Hejsa Jeg er på jagt efter en god bluray afspiller, der kan smide 576i ud på HDMI (ved DVD afspilning). Jeg har tidligere fået at vide, at Sony er et af de eneste mærker, der tillader 576i output, således at man kan bruge en ekstern videoprocessor til at ordne skaleringen. Jeg læste vist nok på et tidspunkt om en kommende Sony afspiller, der kan dekode begge tabsfrie lydformater samt outputte 576i ved DVD-afspilning og i øvrigt generelt outputte nogle gode billeder. Er der nogen, der også har hørt om denne model? |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
Der er 2 nye Sony på vej: BDP-S350 og BDP-S550. Jeg har ikke kunnet finde de præcise specs på dem, men den lille har vist ikke alle de nye HD lydformater, mens den store skulle understøtte dem. De skulle blive frigivet i USA "Sommer 2008" for del lille og "Efterår 2008" for den store. Blu-ray har lidt om dem Og så er det bare at vente...... (Suk) |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
Så kom den lille på Sony's US hjemmeside Ingen analog 5.1 udgang Nu ser Panasonic BD50 meget spændende ud...... Redigeret af Jwin - 03-Juli-2008 kl. 13:18 |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Det er jo også deres entry model eller hvad vi nu skal kalde den. Jeg ville være overrasket hvis den ikke var ca. 2000 billigere end BD50's vejledende pris.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
BD50 står i en listepris på 4500 kr, ikke? Gid du havde ret, for så lander S350 i 2500 kr. Jeg frygter at den kommer ud med en listepris på 3999 og 4999 for S550. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg så 300 modellen står til omkring 2150,- på dvdpriser.dk, så jeg ville egentligt forvente at den nye model kom til at ligge omkring 2999,- vejl og så reelt blev solgt for ca. 2500,- i starten og så omkring juletid kom ned på 1999,- Men det er bare et gæt.. Redigeret af hedberg - 05-Juli-2008 kl. 10:57 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |