|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stylle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 13-Juni-2008 kl. 10:02 |
Jeg står i den situation at jeg skal skifte forstærker, da nogle af outputkanalerne er stået af på min yamaha AX1. Så nu er jeg meget i tvivl.. Jeg kan godt købe 805 nu, men ellers må jeg vente, hvis jeg skal købe 875. Så vidt jeg kan se er den største forskel den, at videokonverterne er bedre på 875. Og her kommer så mit spørgsmål: kan man ikke "bare" køre uden om dem ved at forbinde hdmi fra ps3 direkte i tv?? Jeg vil helst ikke have nogle flaskehalse der forringer billedekvaliteten fra kilde til tv. Tvet bliver desuden samsung 40A656. HJÆLP!! har lige nu 3.1 system, bare surt når det er venstre front, center og højre baggrunds højtaler!
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Du skal forbinde din PS3 til en af receiverens HDMI - indgange (der 3 på 805 og 4 på 875). Derefter skal tilslutte dit TV til receiverens HDMI - udgang.
Til sidst skal du indstille receiveren til "Through", hvilket betyder at receiveren sender signalet fra PS3'en til TV'et uden at pille ved signalet. Ovenstående setup kører jeg med og det fungerer perfekt. I forlængelse af ovenstående skal du derfor købe en onkyo 805 og ikke 875. Du får heller ikke mere effekt til dine højtalere, hvis du køber onkyo 875. Forskellen er udelukkende videokonverteren eller hvad den nu hedder, samt en ekstra HDMI indgang. Held og lykke med dit køb ![]() |
|
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
1. Angående effekten så har du ikke ret!. 875 har 10 watt effekt mere, per kanal, hvilket altid kan bruges! ![]() Jeg købte en 875, da jeg har sat min PC og i enkelte tilfælde min bærbar til Tv'et, og der er det en fordel at have Reon-chippen!..Men en 805 er pefekt til dig!... Der er lidt forskellige autoriseret Onkyo-forhandlere i DK. Csn-teknik og CSO er nogle af dem, der findes også en side hvor resten står, kan desværre bare ikke huske den!. Sorry!. Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordost |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |