|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() Sendt: 11-Juni-2008 kl. 08:56 |
Hej Forum, Jeg vil gerne have OSD (On screen display) på mit plasma fjernsyn gennem component indgangen på mit tv og component udgangen fra min Onkyo 606, så jeg kan få et overblik over menuer etc. (Mit plasma har ikke HDMI :-() Men jeg synes ikke at jeg kan få skidtet til at virke..! Er der nogen der kan hjælpe, eller kan man bare ikke bruge component til at overføre OSD fra Onkyoen..? Redigeret af nkt1 - 11-Juni-2008 kl. 08:58 |
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Skal du ikke bare slå hdmi out fra ?
|
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() |
Tak for hurtigt svar... Jeg kan godt få billede fra min xbox og min dvd afspiller igennem component i Onkyoen og til mit tv, men mangler altså OSD fra Onkyoen, som man kan se på andmeldelsen herinde på sitet... Jeg vil prøve dit forslag i aften med at slå HDMI out fra, men jeg tvivler på det kan være det når andre kilder som xbox, dvd går igennem component..! Er der måske andre der har erfaringer med dette problem, eller kan Onkyo 606 kun sende OSD videre til TV via HDMI..? |
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Løste det problemmet ?
|
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
RTFM - Afsnittet "Onscreen setup menus", s. 103 (i den engelske manual). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
![]() |
Nej desværre, jeg tror ikke du kan sende OSD videre på Onkyo 606 via component desværre, kun via HDMI...det er lidt irreterende. Men som i kan se nedenunder, så er problemet løst med et Pana PX 80, indkøbt denne uge |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
du kan jo osse se menu'en i displayet ... og så kigger du bare på de sidste sider i manual' så kan du se hvordan de ser ud og så er detl ligeså nemt ... så helt håbløst er det ikke |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |