|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lts! ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 20-Maj-2008 kl. 16:00 |
jeg har købt pioneer LX01 det er ok men der følger kun 3 meters kabler med og jeg skal bruge 5 meter kablet jeg mangler sidder mellem hdd og receiver(subwoffer)og gør at man kan styre hdd og dvd med fjernbetjeningen, ligner et mini jack men har kun 1 "ring" ? jeg har prøvet med et minijack det passer ind i enhederne men der er ikke forbindelse? har også snakket med pioneer men de kunne ikke hjælpe håber virkelig der er nogle der kan hjælpe, måske kan man få lavet et men hvor? på forhånd tak for hjælpen mvh.lars
|
|
larstrane
|
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Det lader til, at det skal være et minijack mono kabel. Du kan nok selv lave et kabel i den længde du har brug for. Stumperne fås fx her. Redigeret af Tarkin - 20-Maj-2008 kl. 16:25 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |