|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrEd ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 29-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() Sendt: 08-Maj-2008 kl. 14:49 |
Hej ! Jeg er den glade ejer, at én Panasonic SA-XR700 samt en PS3, hvor jeg godt kunne tænke mig, at få noget ordentligt lyd til. Budgetrammen ligger på ca. 10.000,- > 13.000,- for et samlet 7.1 sæt. Jeg sætter pris på rén lyd ved almindelig musik, så dette skal højtalerne også kunne klare... Hvad anbefales ??? |
|
![]() |
|
MrEd ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 29-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
slet ingen bud... ?
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jeg ville anbefale dig at spare lidt flere penge sammen, da hvis det lægges så stor vægt på 7.1 lyd samt ren musik lyd så tror jeg kun der kan blive råd til et "lille" 5.1 sæt
![]() Du skal regne med en 17-20K. for et godt system. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |