|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() Sendt: 04-Maj-2008 kl. 15:03 |
Er der nogen der har mere info vedr. den blu-ray afspiller som der skulle komme fra Denon i år (model nr., specifikationer, forventet prisniveau osv.)? På forhånd tak! |
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Øverste resultat med en googlesøgning: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1478&zoneid=5 ... |
|
![]() |
|
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Tak! Ja, det burde jeg jo have husket (at der var lavet et smugkig herinde). Men kan det virkeligt passe, at det bliver profile 1.1 og ikke 2.0? Virker det ikke lidt underligt, når man vil lave "det bedste af det bedste" (går ud fra at det er det Denon gerne vil - og det som prisen antyder)?
|
|
![]() |
|
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
Denon (og Marantz afspilleren i øvrigt) er noget af det bdste af det bedste på billedesiden. Featuremæssigt må den se sig slået af PS3 og Panaonic BD50 og andre kommende profile 2.0 afspillere. Det er så op til en selv pt. at vurdere behovet for henholdsvis billedekvalitet og features. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
PS3'en er ligeså god på billedsiden, som f.eks. Denon og Marantz afspillerne. Den har korrekt 1080p/24-output, og så er der ikke mere at komme efter på de Blu-ray skiver
![]() Men det er da klart at en PS3 ikke rigtig hører hjemme i en high end hjemmebiograf. |
|
![]() |
|
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
Den diskussion tager vi, når jeg har Denon/Marantz afspilleren stående. Så kigger du forbi med din PS3, og så tager vi den derfra |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Hvis der er forskel, så er det fordi at Denon/Marantz gør noget forkert... Joe Kane kunne, så vidt der huskedes, ikke finde fejl på PS3'ens 1080p-output.
Men det gælder i øvrigt, heldigvis, for mange af de HD-afspillere der er på markedet. PS3'en er ikke unik på det område. |
|
![]() |
|
![]() |
Du svarede ikke på mit tilbud om at gennemtæske de to afspillere |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal ikke se noget på din Sim2 projektor... Så kommer jeg aldrig til at kunne nyde den billigere projektor jeg må leve med, indtil der er råd til en D80e eller lignende
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de mange svar! Ville egentligt gerne have sådan en Denon-fætter der, men med de mange penge der kan spares ved at vælge Panasonic BD50, så er jeg "bange for" at det ender i den retning - det er jo noget af en prisforskel må man sige..
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Lidt info her hvis ikke I har set det på AreaDVD
|
|
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Uha uha, det er uforskaffet lækre sager, sådan en 3800 afspiller samt HD receiver fra Denon
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |