|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Siox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 21-April-2008 kl. 19:14 |
Hej Allesammen. Til de er jer der skal opdatere firmware på BD-30, men er bange for at miste den reg.kodefri funktion på dvd delen(hvis man altså har fået lavet en sådan). Kan jeg kun sige, bare kør på, afspilleren er fortsat kodefri ved opdatering. Ihvertfald efter firmware 1.2 update |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hej Jeg er ved at skal den nyeste firmware, men den jeg henter er større end det der står den skal være på Panasonics side, skal jeg bare brænde den alligevel og smide den i maskinen? Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jeg observerede noget tilsvarende da jeg opdaterede. Hvis du har hentet F/W på Pana´s hjemmeside - så bør det være okay. Jeg havde i det mindste ingen problemer efterfølgende
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Jeg har bare hentet den fra hjemmesiden, og så fyldte den 26 istedet for 24, jeg har brændt den og nu ser vi hvordan det går. Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Hej Lasse, Du skal være opmærksom på at Wiindows arbejder med to filstørrelser. Den ene hedder "Size" og den anden hedder "Size on disk". Det er "Size" som skal stemme med den oplyste størrelse og det gør den og så er der ingen problemer ... mvh Kim |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar Kim. Mvh. Lasse |
|
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
Hej Jeg kan ikke finde nogen firmware opdatering på Panasonics danske side, men fandt en (ver. 1,6) på Panasonic.com, er der nogen der har benyttet sig af den....lurer nemlig lidt på om det er til den europæiske, synes jeg ikke rigtigt der står... |
|
![]() |
|
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Der er link til download af firmware på den danske side i menuen i højre side nede under produktbeskrivelse: http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1250034_l14/index.ht ml |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er en FW update til EU modellen. UPDATE BD30E V12. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
Hej Tak for svar (også til Radiomanden) og link Redigeret af kennethbrdk - 26-April-2008 kl. 12:58 |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Til os der ikke har fået lavet den kodefri!..
Er der nogle der har hørt noget, om hvordan det kunne lade sig gøre??.. mvh Zirio |
|
![]() |
|
Siox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Ifølge Panasonic forhandleren hvor jeg købte BD30, gøres den kodefri med en speciel fjernbetjening. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |