|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||||
Michael Thisted ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 18-April-2008 kl. 00:24 |
|||
Hej Har hørt noget om at Holland skulle være lidt forud med titler til Bluray med dk tekst. Kan dette passe og hvis det gør hvad er adresserne så ? Mvh Michael |
||||
SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP SONY UBPX700B 4K NVIDIA SHIELD 2017 |
||||
![]() |
||||
Michael Thisted ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|||
Iingen bud ?
|
||||
SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP SONY UBPX700B 4K NVIDIA SHIELD 2017 |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
tjek her. jeg forstår ikke selv så meget hollandsk. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
|||
Er der en speciel grund til at det SKAL være fra holland?
|
||||
![]() |
||||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
|||
http://www.freerecordshop.com/ - her købte jeg selv nogle film i deres butikker, da jeg var i Holland (de kørte et "Køb 3 for 2's pris" tilbud, og det ser de ud til stadig at have), og de fleste eller alle deres film har danske tekster, også selvom det ikke lige står på dem. Og jeg kan da se at de har titler vi ikke har i DK eller UK endnu, fx "Ice Age" så det er måske et kig værd. Redigeret af Simon R. - 20-April-2008 kl. 15:59 |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Til 29,99 Euro? Come on
![]() |
||||
![]() |
||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
"Ice Age" er slet ikke udkomme på Blu-ray endnu, så det må værre tale
om en pre-order, eller en pirat kopi ![]() |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
det er ikke en preorder, der står delivery period 1 day. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Alså er det tale om en pirat kopi, venter til den orginal komme til salg.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
det lyder forkert at en eu hjemmeside, skulle sælge pirat kopier.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
|||
Hvor ved du fra, at den ikke er kommet endnu? Og de film jeg har købt fra dem er ikke piratkopier - i så fald har de godt nok gjort det godt:)
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Der står nu 25 Euro her... og så er det 3 for 2's pris, dvs. 17 Euro stykket... + porto selvfølgelig, som jeg ikke har undersøgt hvad vil koste for 3 film. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |