recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HarboSound HS62 - detaljer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarboSound HS62 - detaljer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nicolais Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Emne: HarboSound HS62 - detaljer?
    Sendt: 15-April-2008 kl. 10:29
Hejsa,

Jeg vil bare høre, om der er nogen der har dette sæt, da jeg selv overvejer at anskaffe mig et.

I så fald kan i måske svare på, om der er beslag på alle højttalere (måske ikke center), så de er lige til at hænge op på væggen?

(alle = 2 * front og 2 * bag/surround)

Ydermere kunne jeg godt tænke mig at vide, om fronten har mulighed for bi-wiring, da jeg ikke har plads til 7.1 alligevel.

På forhånd tak

- Nicolai
Til top
HarboSound Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 11:12

Hej Nicolai,

Hermed lidt fakta:

HS62 front har ikke bi-wiring mulighed.

HS62 front er et portet bassystem, hvor porten sidder bagpå. Dermed er der krav til at højttaleren placeres min 30cm fra en væg, så ikke bassen bliver mudret. Er det et must at placere dem på væggen, så skal porten lukkes med foreksempel en klud eller skumprop. Basoutputtet vil da ændres fra 35Hz til ca 60Hz. Det er i princippet ikke et problem da der medfølger en subwoofer til sættet.

Der er ikke beslag på nogen af højttalerne, men et beslag kan leveres til 50kr pr højttaler.

mvh Peter Harbo

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu