|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() Sendt: 14-April-2008 kl. 21:51 |
Hej Jeg kan godt lige bruge lidt hjælp til noget tilslutning. Jeg har en "DENVER DVD-778K" og regner med at jeg snart køber en "Polk Audio Surround®Bar". I dvd'en er der phono-stik indgange i til fr, lf, rf, sr, sl. Men når jeg kigger på surround bar'en (http://surroundbar.polkaudio.com/) synes jeg kun at jeg kan finde ud af at der er kabel med til de fem udgange på højtaleren, men er der nogle som ved om der er phono-stik i den anden ende, eller om man kan få (efter-)monteret det? (eller kan man købe kabel med phono-stik i den ene ende?) På forhånd tak |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Det ser ud som om, at det er uden indbygget forstærker. Så du skal nok også have en reciever imellem. En subwoofer ved siden af vil nok også løfte biograf stemningen. |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Jamen så vidt jeg ved er der så ikke reiciver i Denver dvd-778K? Eller ville der vel heller ikke være indgange til højtalere ville der? |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Det ser ikke sådan ud. For så ville der være højtaler terminaler bag på.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad mener du med højtaler terminal? Der er phono indgange til fr, fl, sr, sl, c samt sub..... det er derfor jeg håber det ville virke?? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg tror der skal aktive højtalere til, det ser ud til det bare er en processor, men uden effekt del...
![]() Men det er sgu en mystisk side... Men Banielsen, hvorfor vælger du ikke en ligende model fra NAD eller Onkyo, så¨får du da meget mere for pengene - men de er sikkert også lidt dyrere! ![]() http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39274& PN=2 Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Det er stik til højtalere. Man sætter ikke højtalerne til phono udgange.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er bare en almindelig dvd afspiller med surround processor. Yamaha philips og denon laver højtaler bar løsninger, med indbygget forstærker. Dem vil du kunne bruge med din dvd afspiller.
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay... takker.. jeg har besluttet mig til at købe en billig Harman Kardon AVR 132.... og også en sub |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |