|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() Sendt: 07-April-2008 kl. 12:59 |
Hej kloge folk Jeg har en PS3 med 2 controllere, en original og en fra Gamestop. Jeg kan ikke forbinde controlleren fra Gamestop, når jeg trykker på PS3/gamestop logoet så blinker den og søger efter forbindelse og intet sker. Den virkede første gang jeg brugte den, men nu vil den ikke og der er skiftet batterier. Nogle løsninger på problemet - jeg har også forsøgt at forbinde den originale controller på andre forbindelsesspor og stadigvæk virker det ikke. |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
du skal lige forbinde den med stik først.. (går ud fra du prøver trådløst?)
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() |
Tak for beskeden, men modellen er ikke med stik - det er fra GAMESTOP og ikke original controller som denne.. http://www.xcase.dk/product.asp?product=9388&sub=0&p age=1 |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
følger der slet ikke et stik med, eller evt. mulighed for at sætte det originale ps3 stik i?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
![]() |
har fundet fejlen, der mangler en usb modtager... så setup her: http://www.madcatz.com/faq/?Action=Q&ID=149
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |