|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() Sendt: 29-Marts-2008 kl. 12:29 |
|
Undskyld mit sprog, men Fååååååååk hvor er det lamt
![]() Bestilte mit eksemplar for 2 uger siden, og fik først i går en meddelse at det var blevet sendt afsted. Leveringstid: 1-4 uger ![]() ![]() Kan det virkelig passe at det skal tage op til 4 uger for at jeg modtager spillet? Her står jeg jo med en nyindkøbt ps3, og går og venter på at GT5 prologue kommer ind ad brevsprækken ![]() Redigeret af Anima - 29-Marts-2008 kl. 12:29 |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Det er vel prisen for at få det billigt?
|
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Hvis det er gameplay.co.uk du mener så vil jeg tro du har det mandag, senest Tirsdag kommer lidt an på post danmark hvor sløve de er i dit omrade.
Den mail du får hvor der står 1-4 weks er vidst bare en standard mail, sidst jeg bestilte havde jeg spillet dagen efter jeg fik den mail. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Ja. det er gameplay.co.uk det er købt hos ![]() ¨ Men lyder godt. Dog får jeg nok ikke meget fra hånden når det kommer ind at døren ![]() |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
jeg fik denne mail fra play.co.uk den 27 marts
samme dag fik jeg denne:
også her i dag der fik jeg stort set den samme mail bare om £5 off af little big planet... regner(håber) med at mit ankommer i starten af næste uge |
||
![]() |
||
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
|
Så også lige frem til det spil,,, men så Prøve/så jeg lige en Demo af GT 5 prologue, jeg forstår ikke at de PS3 spil ikke lever op til samme "look" som på Xbox bil games. Der som om der mangler nogen dymanik i PS3 spil, Som om de er dårligere programmeret
![]() |
||
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ved ikke lige hvad du mener? GT5 ser da forrygende ud! Hvad mener du med dynamikken i spillet? - nu har jeg ikke selv prøvet det, men jeg synes da der ikke er sparet for noget. En ting som jeg selv IKKE kan lide ved PGR4 på 360 er, at man går meget mere op i grafik end køreegenskaber. Kæft hvor er det kedeligt når man kan give fuld gas på en motorcykel uden den stejler. Eller når en McLaren F1 understyrer, når den rent faktisk burde overstyre. |
||
![]() |
||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
|
Jeg valgte så at købe mit eksemplar af GT5 prologue i heathrow da jeg alligevel lande der på vej hjem fra ferie, så jeg fik spillet i hånden til 21,79 pund, hvilket jo er super dejligt når man kan tage direkte hjem og spille det. Men hvad fanden hjælper det så når heathrows nye "super" terminal 5 smider alt ens baggage væk i lufthavnen, så er det alligevel en tom fornemmelse at stå i kasptrup med eneste håndbaggage og et gt 5 prologue spil
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
RobertoCarlos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Så fik jeg mit GT5 spil fra gameplay.co.uk Tror bar det er post danmark der er lidt langsomme...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |