recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GT 5 prologue fra Play.co.uk!!!!!!!!!!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGT 5 prologue fra Play.co.uk!!!!!!!!!!!!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Emne: GT 5 prologue fra Play.co.uk!!!!!!!!!!!!!
    Sendt: 29-Marts-2008 kl. 12:29
Undskyld mit sprog, men Fååååååååk hvor er det lamt

Bestilte mit eksemplar for 2 uger siden, og fik først i går en meddelse at det var blevet sendt afsted. Leveringstid: 1-4 uger

Kan det virkelig passe at det skal tage op til 4 uger for at jeg modtager spillet?

Her står jeg jo med en nyindkøbt ps3, og går og venter på at GT5 prologue kommer ind ad brevsprækken .

Redigeret af Anima - 29-Marts-2008 kl. 12:29
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 12:40
Det er vel prisen for at få det billigt?
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 12:53
Hvis det er gameplay.co.uk du mener så vil jeg tro du har det mandag, senest Tirsdag kommer lidt an på post danmark hvor sløve de er i dit omrade.

Den mail du får hvor der står 1-4 weks er vidst bare en standard mail, sidst jeg bestilte havde jeg spillet dagen efter jeg fik den mail.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Hvis det er gameplay.co.uk du mener så vil jeg tro du har det mandag, senest Tirsdag kommer lidt an på post danmark hvor sløve de er i dit omrade.Den mail du får hvor der står 1-4 weks er vidst bare en standard mail, sidst jeg bestilte havde jeg spillet dagen efter jeg fik den mail.

Ja. det er gameplay.co.uk det er købt hos
¨
Men lyder godt. Dog får jeg nok ikke meget fra hånden når det kommer ind at døren
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 13:17
jeg fik denne mail fra play.co.uk den 27 marts

Citér Your order for Gran Turismo 5: Prologue has been posted.

Please note PLAY.COM will show on your statement.

Please allow 3-5 days delivery.

samme dag fik jeg denne:

Citér Dear Customer,

Your copy of Gran Turismo 5: Prologue was received late to our warehouse from Sony and has now been despatched.

As we have missed the release date we would like to offer you £3 off the price of Grand Theft Auto 4 coming to PlayStation 3 on April 29th.

også her i dag der fik jeg stort set den samme mail bare om £5 off af little big planet...

regner(håber) med at mit ankommer i starten af næste uge
Til top
RigoRigo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2008
Point: 171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 09:59
Så også lige frem til det spil,,,  men så Prøve/så jeg lige en Demo af  GT 5 prologue,  jeg forstår ikke at de PS3 spil ikke lever op til samme "look" som på Xbox  bil games. Der som om der mangler nogen dymanik i PS3 spil, Som om de er dårligere programmeret   Lidt en skam...
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray

streetwear
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af RigoRigo RigoRigo skrev:

<SPAN =forumsubline>Så også lige frem til det spil,,,  men så Prøve/så jeg lige en Demo af  GT 5 prologue,  jeg forstår ikke at de PS3 spil ikke lever op til samme "look" som på Xbox  bil games. Der som om der mangler nogen dymanik i PS3 spil, Som om de er dårligere programmeret   Lidt en skam...</SPAN>

Jeg ved ikke lige hvad du mener?

GT5 ser da forrygende ud! Hvad mener du med dynamikken i spillet? - nu har jeg ikke selv prøvet det, men jeg synes da der ikke er sparet for noget.

En ting som jeg selv IKKE kan lide ved PGR4 på 360 er, at man går meget mere op i grafik end køreegenskaber. Kæft hvor er det kedeligt når man kan give fuld gas på en motorcykel uden den stejler. Eller når en McLaren F1 understyrer, når den rent faktisk burde overstyre.
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 17:29
Jeg valgte så at købe mit eksemplar af GT5 prologue i heathrow da jeg alligevel lande der på vej hjem fra ferie, så jeg fik spillet i hånden til 21,79 pund, hvilket jo er super dejligt når man kan tage direkte hjem og spille det. Men hvad fanden hjælper det så når heathrows nye "super" terminal 5 smider alt ens baggage væk i lufthavnen, så er det alligevel en tom fornemmelse at stå i kasptrup med eneste håndbaggage og et gt 5 prologue spil . Og med over 15000 strandede kuffeter i heathorw pga af den nye terminal går der nok en rum tid før jeg får min baggage i hånden igen , så om det lige er bedre end at skulle vente på gt 5 skal jeg ikke kunne sige , men fedt er spillet da i hvertfald
Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2008
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2008 kl. 17:41
Så fik jeg mit GT5 spil fra gameplay.co.uk Tror bar det er post danmark der er lidt langsomme...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu