recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 brugermanual på dansk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 brugermanual på dansk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RigoRigo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 brugermanual på dansk
    Sendt: 25-Marts-2008 kl. 10:04

PS3 brugermanual på dansk  søges... Jeg købte en PS3 for en uge siden hos Harral Nyborg, men der kun tysk, fransk, italiensk manual i kassen   Ikke fordi man ikke ´kan tilslutte skidet uden, men der lige noget om indstillinger der hvor opskalering, full, normal, RGB, RGB begrænset jeg gerne vil læse lidt om

Hvad står j'ers til ??? på til alm. DVD  og Bluray

BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray

streetwear
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-August-2007
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 10:14
Jeg ved ikke om det hjælper, men prøv evt. siden http://manuals.playstation.net/document/dk/ps3/current/index .html
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 11:21

Superhvid ON

Begrænset RGB

Pt. har jeg slået opskalering fra. Synes ikke den gør forskel.

Kuro
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 14:24

takker

Det var dette jeg skulle bruge

Frame Noise Reduction Vælg dette for at reducere fin støj.
Block Noise Reduction Vælg dette for at reducere mosaiklignende blokstøj, der vises på skærmen.
Opskalerer Vælg denne indstilling for at opskalere output.

Den angivne værdi vises i [DVD opskalering] under (Indstilling) > (BD/DVD indstillinger).
Video Output Format Vælg denne indstilling for at angive et videooutputformat.

Vælg videooutputformat for afspilning af dvd'er eller BD'er. Den angivne værdi vises i [BD/DVD Video Output Format (HDMI)] under (Indstilling) > (BD/DVD indstillinger).
Y Pb / Cb  Pr / Cr Super-White Vælg denne indstilling for at aktiverer superhvid.

Der kan nu sendes et superhvidt signal som output, når der afspilles en dvd, BD eller AVCHD-disk. Den angivne værdi vises i [Y Pb/Cb Pr/Cr Superhvid (HDMI)] under (Indstilling) > (Skærmindstillinger).
RGB fuld rækkevidde Vælg denne indstilling for at vælge visning i RGB Full Range.

Den angivne værdi vises i [RGB fuld rækkevidde] under (Indstilling) > (Skærmindstillinger).
Audio Output Format

Vælg denne indstilling for at angive et lydoutputformat.

Vælg lydoutputformat for afspilning af dvd'er eller BD'er. Den angivne værdi vises i [BD / DVD Audio Output Format (HDMI)] eller [BD Audio Output Format (optisk digital)] under (Indstilling) > (BD / DVD indstillinger).

http://manuals.playstation.net/document/dk/ps3/current/video /panel.html

BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray

streetwear
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 14:26

Hvordan forstår i dette her støj, syndes ikke at jeg kan se det

Frame Noise Reduction

Vælg dette for at reducere fin støj.

Block Noise Reduction

Vælg dette for at reducere mosaiklignende blokstøj, der vises på skærmen.

Det jeg har er måske en del "varme" støj, eller hvordan man skal forklar det, det ses lige som varmeslør hen over en sommerdag på en vej. På kanten af nogen obj. eks. en stærk blåskjorte m.m.

Redigeret af RigoRigo - 25-Marts-2008 kl. 14:28

streetwear
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu