|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Carpo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 23-Marts-2008 kl. 17:28 |
Hejsa, Nu nærmer den 26. marts sig jo med hastige skridt - dejligt! Skal naturligvis ud og have fat i GT5 Prologue på dagen, men i hvilken "fysiske" butik er spillet billigst? Nogle af jer der har set nogle gode tilbud? Tør ikke tage chancen og bestille det i en netbutik, da jeg VIL have spillet den 26. marts! |
|
Med venlig hilsen
Carsten www.carpo.dk |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
fona har det til 299,95 hvis vi snakker om ps3
|
|
![]() |
|
Carpo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Fint, det er jo en bedre pris end hos EB Games, her har jeg set spillet til 349 kr. Mener kun at GT5 udkommer til PS3 - men jeg kan jo tage fejl |
|
Med venlig hilsen
Carsten www.carpo.dk |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
GT serien har jo da ihvertfald alle dage været et proprietært sony syndikat ( fantastisk sammensætning af ord ) så mon ikke også den nye holdes til det samme?
PSP og PS3 vil jeg tro, den kommer nok ikke til ps2 længere |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |