|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 19-Marts-2008 kl. 09:58 |
Jeg synes lidt, jeg mangler disse film i min samling. Og da jeg nu har fået Blu-Ray, så vil jeg jo gerne have dem på Blu-Ray.
Men hvor kan jeg finde dem billigst? Helst UK da jeg undgår told osv. men stadig får DK-tekster på alle filmene. Jeg har fundet 4 af filmene hos dvdi.co.uk til £13.15 (inkl. levering!). Er dvdi.co.uk er ok sted at handle? Nogen erfaringer her? Redigeret af andefeldt - 19-Marts-2008 kl. 10:00 |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Dvdi.co.uk sender med al sandsynlighed fra en kanalø, så der er skam også risiko for told.
Du kan ligeså godt snuppe dem fra DVD Pacific, der er så godt som 100% toldsikker. Der koster filmene selvfølgelig også mindre. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
dvd pacific, er det ikke en us side? hvis det er, så er der kun tekster på film 2-5. hvorfor er den egentlig så sikker? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Jeg købte HP 1-5 boksen med kuffert og alverdens tingel-tangel hos www.dvdcdgame.com ..... og de valgte at markere forsendelsen som værende $5 værd og tilmed en gave.... Jeg gav ca. 600 kr. for den. |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hm, det er jo billigere i en US butik, må man sige.
Og hvordan kan man være sikker på, at man undgår told hos dvdpacific.com? Edit: Jeg fandt ud af, at alle HP filmene er regions frie og at der er DK på alle film, undtagen film nr. 1 (underligt egentlig). Redigeret af andefeldt - 19-Marts-2008 kl. 13:52 |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Det er ikke godt at vide, men faktum er, at det er den bare. Jeg har bestilt noget der ligner 100 gange derfra, og er blevet snuppet to eller tre gange. Så sent som i går fik jeg to forsendelser med i alt 11 dvd'er i, helt uden problemer. Og det gik hurtigt. Vil man være endnu mere sikker på at tolden blander sig udenom, så kan man tage en af de to svenskerpost forsendelsesmetoder. De burde være 100%. Redigeret af Naiera - 19-Marts-2008 kl. 14:09 |
|
![]() |
|
Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Er der nogen af jer der ved om LOTR kommer på blue-ray?
bach |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Vedr. LOTR, som jo er NOGET off topic, så snakkede jeg med en "kontakt" i filmbranchen igår, og jvf. ham kommer vi ikke tila t se hverken LOTR eller Starwars førend maskinerne er "hvermandseje" for ellers bliver de nemlig for billige, for hurtigt, og så kan selskaberne ikke for gud ved hvilken gang sælge 1 milliard eksemplarer til fuld pris... tak kapitalisme tak en side note er jo dog selvfølgelig skal der tjenes penge, men SKAL vi pinedød først købe den almindelige udgave, så den extendede, så den almindelige BR så den extendede bluray, og så den superbehandlede 4k på Orange Ray om 5 år |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Heh - det vil i givet fald nok blive på "Violet-Ray", "Purple-Ray" eller "Invisi-Ray". ![]() -Kent |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
Der er jo ingen der tvinger dig ![]() |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hvis først at Blu-ray er "hvermandseje" før at vi ser LOTR eller Starwars på
Blu-ray kan der let gå 10 år. Og hvis Blu-ray ender som et smalt format som SACD, så se vi nok aldrig LOTR eller Starwars på Blu-ray ![]() Og hvis der let kan gå 10 år, så har vi nok et nyt HD format på vej. muligvis UHD, og så kan vi starte forfra ![]() |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
min indre nørd tvinger mig! ej jeg har været for nærig til at købe dem på dvd hidtil, fordi jeg har gået og ventet på at de dukker op i HD, og i princippet er imod at købe dem for mange gange |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |