|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jenz87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 16-Marts-2008 kl. 22:16 |
hej Står og skal have nyt fjernsyn her inden længe. Idet jeg så er begyndt at kigge på det (bliver nok en pana px80, hvis jeg syntes om det i butikken), kom jeg i tanke om at en dvd optager måske også var en god ide at invistere i. Er rimelig sikker på at jeg nok ikke vil komme til at bruge den helt vildt, men den ville nu være rar nok at have. Da den nok ikke kommer i brug vildt ofte, så er det heller ikke noget jeg gider skyde vildt mange penge i. Så så at føtex har en prosonic med 250gb på tilbud her på tirsdag. Er den okay? eller bare noget billigt bras og jeg bør gå efter noget lidt bedre? Her er et link til den http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1266&a=1#/pa ge2/ skal siges at jeg får lidt ekstra rabat, da jeg arbejder i føtex. på forhold tak for hjælpen Redigeret af Jenz87 - 17-Marts-2008 kl. 20:00 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis du arbejder der, så vil du også vide at det er noget skrammel i sælger. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg vil give Radiomanden ret, i det lange løb vil du blive mere glad for at købe et kvalitet produkt, fremfor denne billige Hdd-optager.
|
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Du kan få en Sony 650 for samme pris, godt nok kun med 160 gb men den er bare god.
|
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
Jenz87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
arbejder ikke lige i den afdeling :) men tak for svarene, prøver at kigge efter noget andet |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Hvad med en Panasonic DMR-EH57. Så får du også optimal glæde af at betjene begge med kun én fjernbetjening
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
sidder og kigger lidt på nettet. Har set lidt på den sony 650. samlignede den så med en samsung 753 og 735. Syntes de ligner hinanden rimelig meget. Er samsungs optagere okay? Har mulighed for at spare lidt hvis det er samsung, da det kan købes gennem en ven. |
|
![]() |
|
![]() |
var også en mulighed. Den er godt nok lidt dyrer, men er nu ikke så galt igen. Men hvordan er den kvalitets mæssigt iforhold til sony´s og samsungs?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Kvalitet koster! Samsung er bedre end Prosonic, men ikke så god som Pana og Sony. Hvis ikke du vil ofre det store så tag Sony 650, som er en udmærket optager.
|
|
![]() |
|
![]() |
Sony HX650 lige nu i Blockbuster butikker i Odense og Kbhv til 2099,- Eller i onlineshop: http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_shop-127.aspx?Produ ctID=PROD419713&VariantID=VO107&PID=553 |
|
![]() |
|
![]() |
overvejer ldit pana hvis valget falder på px80. Men er den de 400 kr i forskel værd? |
|
![]() |
|
![]() |
Panasonic er en anelse mere stabil, og som sagt bedre at have sammen med Pana TV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |