|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() Sendt: 13-Marts-2008 kl. 14:33 |
|
Til gavn for forbrugerne? Det argument kan alle vel huske - det lyder temmeligt hult nu - ikk "Pricewatch - Blu-ray Disc players from Samsung, Sony and Sharp are now the most expensive they have been all year, presumably because HD DVD's exit from the high-def disc arena has removed some of Blu-ray's pricing pressure" |
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Da ikke hvis man kigger på PS3 prisen
![]() |
||
Anders
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
jeg har ikke set, de store prisstigninger herhjemme. og de nye afspillere fra panasonic bliver, da også en del billegere end, der var regnet med. og filmene er selv her i landet på vej ned, så jeg kan ikke se det store minus endnu. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
JoLa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Blockbuster har udsalg på Blu-Ray 3 for 2 og HD-DVD for 99,95 kr stk.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8681 |
![]() |
|
Overraskende at priserne stiger efter jul/januar
![]() Vejl. priser har ikke ændret sig og derudover er der nye modeller på vej til lavere priser. |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Det samme med Blockbuster i Odense. De har dog ingen HD DVD længere. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
det er blockbuster over alt, men der kommer først en reklame en af de nærmeste dage. men man kan godt få det i dem alle, det er desværre ikke alle film. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Det er alle film i "min" Blockbuster, det sagde ekspedienten. De har bare ikke sat klistermærke på alle film, det gad de ikke.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
gris. jeg fik en liste jeg kunne stå og se på, som jeg så kunne vælge ud fra. der var vel en 60-70 stk. det var butikschefen som viste mig den. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Kunne en del af dette ikke skyldes at dollaren falder dag for dag? Syntes ikke vi oplever det samme i Danmark eller Europa for den sags skyld? |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
LOL ja alting stiger i USA for tiden, det må ikke være nemt.. |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Sony har at udmæld at Blu-ray afspille er for billig, så det passe vel med at
nu har Blu-ray vundet, så skal det tabet der har værre på denne kamp, lige hive hjem. Og grund til at vi se en prisfald i EU er jo at dollaren falder og falder dag for dag, derfor ville BD film og afspille se ud til at falde, ind til den dag hvor dollaren begynder at stige igen, så ville det gå den modsatte vej. Synd for Blu-ray formate, hvis man mister helet det stor amekansk market, på grund af en ringer købekraft. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |