Jeg må sgu nok give dig ret.
Samtidig med denne summen/hyletone, er der nu pludselig også opstået en brummen fra forstærkeren. Brummen er der også når forstærkeren står i standby.
Forstærkeren er to måneder gammel, købt sammen med en Thule DVA150B, som jeg vel og mærke har måtte bytte to gange pga. den konsekvent ikke ville afspille en håndfuld af mine cd'er. Den funker dog nu på det område. Men samtidig har jeg måtte konstatere at den cutter underteksterne en 3-4 gange i løbet af en DVD film. Da jeg nævnte det overfor hifiklubben, fik jeg efterfølgende en tilbagemelding fra dem, hvor de så havde kontaktet Anders Thule og nævnt problemet for ham. Det er ifølge Anders Thule et problem som figurerer på hele DVA serien, så derfor kan man ikke gøre noget ved det.
Så jeg overvejer kraftigt at fortryde købet af både forstærker og disc afspiller, og bede om at få pengene tilbage. Ved dog ikke hvordan jeg står rent forbrugermæssigt på det punkt.
På den ene side er jeg vild med Thule lyden. Syntes det spiller fantastisk. Men på den anden side er jeg også træt af at det tilsynladende hele tiden går i stykker.
Tør slet ikke tænke på, hvor mange gange det kan nå at gå i stykker endnu, de næste par år.
Redigeret af 56wilson - 06-Marts-2008 kl. 02:38