|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Henrik Høy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 03-Marts-2008 kl. 17:44 |
|
Hejsa Er der nogen af jer kloge hoveder herinde som vil være behjælpelige med nedenstående Jeg skal have mig en stand alone blu-ray afspiller i 3-4000 kr´s klassen eller et blu-ray drev i min computer. Jeg har en Sony STR-DB790 receiver. http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=STR-DB790 &site=odw_da_DK&imageType=Main&category=HCS+Home +Cinema+Receiver Vil der være forskel på den lyd jeg vil kunne få med en stand alone blu-ray afspiller i 3-4000 kr´s klassen og et blu-ray drev i min pc? Og vil jeg vinde noget med den ene eller anden type afspiller den dag jeg anskaffer en receiver med hdmi input? På forhånd tak Henrik Høy |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Henrik Høy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Redigeret af Henrik Høy - 03-Marts-2008 kl. 20:00 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |