|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
RM-TRANSPORT ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 01-Marts-2008 kl. 18:25 |
2708 vs 1908 |
|
MVH Vognmanden.
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Nej, nej Onkyo 905 tæller skam også m.v.h. |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Denon tæller også med.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
og prisen for mest kryptiske tekst i et emne går til...
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
RM-TRANSPORT ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
tak for respons måske kan jeg selv finde ud af om forskellen på de to modeller fra denon..Jeg er bare i tvivl om hvilken jeg skal vælge |
|
MVH Vognmanden.
|
|
![]() |
|
![]() |
okay jeg havde spurgt om noget ang de to altså denon 1908 og denon 2807..tidligere tråd.. |
|
MVH Vognmanden.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tænkte jeg nok det nok en stor sag til mange money...he he |
|
MVH Vognmanden.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Nej det er ikke kun Onkyo 605 der tæller. Valget er jo helt frit. Omvendt - der er efter min aller bedste overbevisning ingen AV-receciver der giver så meget for pengene som Onkyo 605. Hermed mener jeg tilslutning til andet HD udstyr, fleksibilitet i alle ender og kanter, tilslutningsmuligheder, effekt, lyd. Ja jeg kan egentlig blive ved. Om man så vælger en anden, jamen jo |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
MVH Vognmanden.
|
|
![]() |
|
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Håber på 605 er the shit! .. for der er 1 stk. på vej til mig! ... Så i våger på at diss den! .... Selvom 705 eller højere vil være sejere, så ikk kom her og sig noget!!....Men hindre ikk i at folk også omtaler denon som udemærket, men det er måske pga. at man i tyskerlandet kan få onkyo til en god pris. Redigeret af SuperJunior - 02-Marts-2008 kl. 08:02 |
|
![]() |
|
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
skovsborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Der skulle også snart komme en ny fra Sony 920 hedder den vist. Som også har HD lyd osv., så mon ikke den kommer til at kunne konkurrere med Onkyo's 605 model eller hvad siger eksperterne herinde? Prisen skulle vist være nogenlunde det samme som Onkyo |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |