recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til at finde dvd afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til at finde dvd afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
runo18 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 147
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til at finde dvd afspiller
    Sendt: 11-Januar-2005 kl. 20:16

Hej er der en eller flere venlige sjæle der vil hjælpe mig med at finde en dvd afspiller der kan afspille Verbatim DVD+R DOUBLE LAYER skiver, jeg har nemlig 2 philips dvd afspillere der ikke kan (Philips 952 & 80) Skriv venligst ikke bare et svar med se selv efter på www.videohelp.com eller andre sider på nettet.

Dvd afspilleren må gerne være billig da jeg udelukkende skal bruge den til afspilling af Double layer skiver.

Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2005 kl. 20:23
.

Redigeret af HenrikH
mvh

Henrik
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2005 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af HenrikH HenrikH skrev:

Oprindeligt skrevet af runo18 runo18 skrev:

Hej er der en eller flere venlige sjæle der vil hjælpe mig med at finde en dvd afspiller der kan afspille Verbatim DVD+R DOUBLE LAYER skiver, jeg har nemlig 2 philips dvd afspillere der ikke kan (Philips 952 & 80) Skriv venligst ikke bare et svar med se selv efter på www.videohelp.com eller andre sider på nettet.

Dvd afspilleren må gerne være billig da jeg udelukkende skal bruge den til afspilling af Double layer skiver.

Øhh, vil du have os til at søge på www.videohelp.com eller andre sider på nettet for dig - har du ikke selv denne mulighed  - eller hvad?

Eller er det noget helt andet du mener

mvh

Henrik
Til top
runo18 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2004
Point: 147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2005 kl. 20:31
Jeg vil gerne have jeres personlige erfaringer istedet for nogle der måske har udfyldt skemaet på videohelp useriøst.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu