recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: Onkyo 875 & MCE/HDMI Problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp: Onkyo 875 & MCE/HDMI Problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: Onkyo 875 & MCE/HDMI Problem
    Sendt: 26-Februar-2008 kl. 17:20

Hej

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en Onkyo 875. Nøj den er fed. Jeg vil meget gerne bruge HDMI switchen i den og den fungere også prefekt med min SAgem HD selector og samsung blu-ray.
Når jeg sætter min media center til kan den ikke gengive billedet. Jeg har prøvet i alle tænkelige opløsninger 576i-1080P Den vil ikke tage imod nogen af opløsningerne. Jeg har haft held en enkelt gang til at få et næsten total udvasket billede frem på skærmen. Der kan kyn tydes hvad der sker. Da dette skete stod opløsningen til 1080P.
Alle enhederne er forbundet via HDMI.
Er der nogen som har erfaringer med en mediacenter og en Onkyo 875?? Hvad opløsning køre i evt. og er der nogen specielle instillinger som jeg skal vælge på 875'eren

Jeg har købt den hos Expert som har skaffet den specielt hjem til mig. Så de er ikke de store kendere af produktet!!

Håber at en venlig sjæl vil hjælpe

På forhånd 1000000000000000 tak

Søren

Til top
Abolsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 18:36
Det er mig bekendt et issue med RGB colorrange i Reon chippen. Hvis du kan, så forsøg at sæt den til 0-255 i dit mediecenter. Det virkede i hvert fald for mig. Og bagefter kunne jeg sætte den tilbage på 16-235 uden problemer
Jeg har stadig ikke luret den på min PC, men har nu heller ikke brugt meget tid på det - den kører bare direkte i mit tv.
Jeg havde ingen problemer med PS3/Selector.

Og pres endelig på hos din forhandler for at få en ny firmware version. Onkyo virker bedøvende ligeglade med os sølle danskere på det punkt. (eller også er det forhandlerne/distributørerne).

Redigeret af Abolsen - 27-Februar-2008 kl. 18:37
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 20:03

hmmm.. Lyder som en god ting at prøve. Jeg har bare et lille problem jeg kan ikke finde det under nvidia kontrolpanel. Hvor finder jeg denne instilling? Håber virkelig at det virker for er ved at gå kold med sådan en fejl. Er lige igang med at reinstallere for at være sikker på at det ikke er en underlig instilling i MCE.
En vigtig information er nok også at misfarvningen er der konstant også hvis jeg går i bios og andet!!

Til top
SmasherDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-December-2007
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2008 kl. 22:46
Kan man ikke selv opdatere sådan en receiver?
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2008 kl. 15:45
Selt ingen hjælp at hente?? Hvilket grafikkort bruger du Abolsen? Jeg fandt et sted på nette hvor de havde en reg. fix til det problem du beskriver. Men det hjalp ikke noget??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu