recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man købe DVD afspiller med surround?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan man købe DVD afspiller med surround?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chasm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man købe DVD afspiller med surround?
    Sendt: 19-Februar-2008 kl. 21:37

Hey guys... I ved sikkert dette bedre end mig :

Jeg har en "hjemme-biograf" altså en DVD afspiller med 5 tilhørende højtalere plus SUB, MEN nu er mit spørgsmål :

Da jeg er lidt træt af selve DVD afspilleren ( fordi det er scart kabel plus den er ved at være dårlig til at afspille film ), men ikke træt af mine højtalere, er det så muligt bare at købe en ny DVD afspiller hvor jeg kan tilslutte mine kabler til højtalerne på samme måde, uden at jeg behøves købe ny højtalere også (som jeg så ikke ville kunne bruge til noget).

Ifølge min logik burde man kunne købe ovenstående, da bare fordi DVD afspilleren er defekt, betyder det jo ikke nødvendigvis at højtalerne er? Men da jeg spurgte i El-giganten for et stykke tid siden, sagde de at man ikke kunne dette og man blev nødt til at købe en ny hjemmebiograf med nye højtalere :S.

Plz help m8´s : )

Steve Olfers er mere end bare en ringe spiller, han er KULT!
Til top
rtoustrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2008
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2008 kl. 22:51
Hej Chasm

Som udgangspunkt sælges de her DVD/recievere ikke for sig selv. Så hvis du skal beholde dine højtalere skal du ud og købe dig de 2 ting hver for sig. Dvs. en receiver og en DVD afspiller. Dette kan du så stadig bruge sammen med dine højtalere

MvH
Rasmus
Til top
Balduric Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2008 kl. 22:55
Er næste 100% sikker på at NAD har lavet sådan en fætter som du kan købe alene. L54 og L73 tror jeg de hedder. Kan ikke huske priserne men de er ikke så voldsomme. Du kan sikkert finde dem hos Hifiklubben.dk
Til top
chasm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2008 kl. 07:35

Hey, tak for svarene.

Men Rasmus, du mener jeg skal have fat i en reciever sammen med afspilleren?

Hvad står de i prismæssigt? : D

Steve Olfers er mere end bare en ringe spiller, han er KULT!
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2008 kl. 09:01
Du kan købe nogle glimrende receivere fra Jamo. De æder alle gængse formater og kan opdateres løbende...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu