|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
youtabe23 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 17-Februar-2008 kl. 23:49 |
Ja. Jeg købte for noget tid siden mit 27" LCD fladskærms HD-TV. Efter nogen tid er jeg begyndt at savne den gode lyd jeg normalt får fra min PC, der har et sæt Logitech x530 5.1 sat til. Jeg hverken har lyst eller råd til at gå ud og spendere penge på en forstærker, men vil i stedet bruge mit nuværende højtalersystem Logitech x530 til mit TV. Jeg bruger normalt antennekabel til mit TV. Hvad jeg gerne vil opnå, er at alt lyd skal gå igennem mit Logitech højtalersæt. Hvordan får jeg gjort så ALT mit udstyr kan gå igennem mit Logitech højtalersæt? Redigeret af youtabe23 - 18-Februar-2008 kl. 00:02 |
|
![]() |
|
rtoustrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Skulle ikke være noget i vejen for den løsning, hvis du kun bruger din PC ELLER dit TV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |