|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 13-Februar-2008 kl. 23:18 |
|||
Redigeret af Iron Man - 13-Februar-2008 kl. 23:20 |
||||
![]() |
||||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|||
Tjah, ikke lige den mest troværdige kilde, men rygter skal vel starte et sted. Noget andet er at Toshiba naturligvis er nødt til at få noget BD på markedet inden de taber alt for store markedsandele. Hele HD-DVD priskampagnen kan som udgangspunkt sagtens have været reel nok for, at afprøve en sidste gang om forbrugerne havde magt nok til at vende slaget, men kampagnen har nok fået en anden overskrift undervejs... "tøm lagrene nu, og få så gang i BD" Hvis de har gjort som jeg selv tror, så har de da også den maskine klar til juni deadlinen, og så når de ind på BD markedet i tide. Endnu bedre hvis de så kommer med en maskine med alle fejl luset væk og samtidig understøtter alt.
|
||||
Blu-ray
Film |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
Det ville da være dejligt. Jeg er ganske tilfreds med min XE1. Den er meget feature komplet i forhold til de fleste Blu-Ray afspillere på markedet. Det eneste jeg kan komme i tanke om at den vist nok mangler på nuværende tidspunkt er intern dekodning til 7.1 - Den kan heldigvis godt bitstreame det. Hvis HD-DVD markedet kolapser (som mange vel regner med sker indenfor de næste 6 mdr) så giver det kun mening at de internt er klar med blu-ray afspillere.
|
||||
![]() |
||||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|||
Jeg vil sige det virker meget usandsynligt!:. Jeg kender ikke siden, så jeg vil ikke udtale mig om dets troværdighed!..Men at Toshiba skulle udsende en ren BD-player, come on, er det kun mig der syntes at det lyder rimelig urealistisk!.. Der var tale om de kunne lave en Combi-player, hvilket jeg finder mere sandsynligt!..Men en ren BD-player Så må i hvert fald sige at BD har vundet, hvis trækakslen bag HD-DVD pludselig begynder at lave BD-afspillere!.. mvh Z |
||||
![]() |
||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
|||
Jeg synes ikke at det er urealistisk at de ( måske ) satser på Blu-ray , for hvad skal de ellers gøre ? Det drejer sig om økonomi , og jeg tror ikke at et så stort firma som Toshiba bare vil stå og se på fra sidelinien , alt imens alle deres konkurenter løber med det hele...Jeg håber at de satser på at lave en super maskine til menneske penge så vi får lave priser over hele linien , det er det der skal til hvis Blu-ray vil konkurere med dvd mediet... MVH |
||||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||
![]() |
||||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|||
Ej syntes bare det mindre usandsynligt at de vil gøre det!.. Men hvis det holder (det som de skriver, at T har overvejet siden august/november sidste år) så kan det da godt være muligt at der kommer en!...Bare mærkeligt hvis Uni og Para er ex HD-DVD, også laver Toshiba en BD-maskine!..Men jeg er enig med dig i at T self tænker på økonomien, og der er BD self bedre indbringende end HD-DVD!.. Det er vel ikke andet at gøre, end at vente og se!..Kunne jeg være fedt hvis de lavede en form for XE1 i BD-udgave til samme pris |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |