|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() Sendt: 09-Februar-2008 kl. 22:01 |
jeg har nu prøvet at opdatere min samsung, uden held
![]() |
|
![]() |
|
Xstatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
har lige været igennem det samme mareridt her til aften - men det endte godt! Droppede at gøre det via boksens ethernet - og downloadede istedet firmware filen fra samsungs site. Gå til www.samsung.dk - vælg produkter og tilsidst din bd-p1400. vælg derefter "hardware" ikonet, og download filen. Check lige også den fil der er nedenunder selve firmwarefilen - det er instruktionen til hvordan du skal gøre. Good luck
|
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Ratatouille er tilsyneladende en krævende lille sag på blu-ray. Jeg har problemer med vildt pixelering på Medion 8828 så jeg følger denne tråd fra sidelinien. /Bo Redigeret af bomndk - 09-Februar-2008 kl. 22:45 |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
jeg har nu fundet en som kunne brænde filen over på en cd
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |