recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung bd-p1400 opdatering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsamsung bd-p1400 opdatering?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Emne: samsung bd-p1400 opdatering?
    Sendt: 09-Februar-2008 kl. 22:01
jeg har nu prøvet at opdatere min samsung, uden heldjeg har først prøvet at brænde en cd og der efter via min internetforbindelse(stofanet)men afspilleren skriver :this system can not connected to internet  for update,please check the network setup.Da jeg ikke er den store computer ørn, er jeg sku lost.Jeg har taget stikket fra modemet, ud af pc og ind i afspilleren.syntes ikke at vejl har været til meget hjælp.jeg vil prøve at opdatere da den ikke kunne afspille ratatouille.HJÆÆÆÆLP
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 22:43

har lige været igennem det samme mareridt her til aften - men det endte godt!

Droppede at gøre det via boksens ethernet - og downloadede istedet firmware filen fra samsungs site. Gå til www.samsung.dk - vælg produkter og tilsidst din bd-p1400. vælg derefter "hardware" ikonet, og download filen.

Check lige også den fil der er nedenunder selve firmwarefilen - det er instruktionen til hvordan du skal gøre.

Good luck

Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 22:44

Ratatouille er tilsyneladende en krævende lille sag på blu-ray.

Jeg har problemer med vildt pixelering på Medion 8828 så jeg følger denne tråd fra sidelinien.

/Bo

Redigeret af bomndk - 09-Februar-2008 kl. 22:45
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2008 kl. 19:21
jeg har nu fundet en som kunne brænde filen over på en cdresten gik som en leg.Efterfølgene ingen problemer med rottefilmen overhovedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu