|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pepsi- ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 26-Januar-2008 kl. 15:05 |
Hej! Jeg har B&W 703 front højtt. og jeg skal købe en ny surr-reciever i 11-15.000 kr klassen, som samtidig skal have så god stereo-kvalitet som muligt, hvilket betyder meget for mig. Onkyo TX-SR875 - Onkyo TX-NR905 - Pioneer VSX-LX70 - Yamaha RX-V3800 ? Jeg har en Rotel 1070 effektforstærker (2x130 W) som jeg har koblet til fronthøjtt for at separe dem fra resten af min nuværende reciver Rotel RSX 1057(brændt af
---------------------------- B&W 703 B&W HTM4 B&W asv 2500 B&W CDM 1 Redigeret af pepsi- - 26-Januar-2008 kl. 15:28 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Marantz skulle vist lave rigtig gode surround forstærkere som samtidig klarer stereo rigtig godt
|
|
![]() |
|
pepsi- ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg har haft en (dyr) Marantz surr-forstærker som også futtede af, så det holder jeg mig lidt fra.. dårlig erfaring. men hvis der er en af de nævnte surr-forstærkere der klare musik bedre en de andre, hvilken skulle det så være? |
|
![]() |
|
cbrdaniel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Tror ikke at der er så mange, som har leget med alle dem du nævner. Men jeg har lige fået en pio lx70, og den gør det virkelig godt. Hvis ikke du har 7.1, eller højttaler i flere rum, kan du jo byamp. jeg fik den til 12000kr inc en supra hdmi kabel i en expertbutik. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12432 |
![]() |
Hvis du helt afskriver et mærke på grund af én ting du har haft fra dem, som gik i stykker, så kan du hurtigt løbe tør for ting at købe... |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har et princip hvad angår funktionalitet, og hvis en forstærker futter af inden man har haft den et år, så prøver jeg noget andet. en dag rammer man vel rigtigt. har en god fornemmelse for yamaha hva angår stereo. men jag har oså hørt godt om pioneer lx70. men ved ikke med stereokvaliteten. |
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Hej pepsi her er en test af yamaha 3800. http://alatest.dk/apps/reviews/4939795/-1/Receivers+%26+Ampl ifiers/Yamaha+RX-V3800/ |
|
Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |