recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guitar Hero III: Legends Of Rock
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGuitar Hero III: Legends Of Rock

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Emne: Guitar Hero III: Legends Of Rock
    Sendt: 08-Januar-2008 kl. 09:42

Er der nogen som har købt dette spil og vil dele lidt meninger med mig (os)?

Jeg er utrolig nysgerrig omkring det, men syntes det er mange penge hvis ikke det fanger mig.

Please del jeres meninger/oplevelser om spillet hvis i har prøvet det :)

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 09:51
Jeg har det til PC.. det er SUPER fedt imo.

Man føler sig som RIGTIG rockstar når første sang på Hard eller Expert lykkedes :-)
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 10:21

Har den til PS3. Fedt spil hvis man er til hård rock. Masser af udfordring og fedt med duellerne i spillet og online.

Dog synes jeg sangene i GH2 var bedre, men man kan håbe på nogle gode downloads senere.

Hvis du vil prøve noget der ligner lidt, kan du downloade Frets On Fire til PC ganske gratis.

http://frets-on-fire.en.softonic.com/

Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 13:43

Jeg har det til PS3 ... og som fritidsrockmusiker er det bare spillet!

Det er mit først GH spil, så jeg kan ikke sammenligne det med noget.
Men der er ingen tvivl om at det er et spil der vil komme til at bruge rigtigt mange timer i min maskine uden at blive kedeligt!

| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 14:07

Er der ikke en hel del frustrerende trial and error i spillet, hvor man fejler fordi man ikke liiiige trykker på det helt rigtige tidspunkt og så skal igennem det igen for at komme videre, eller hvordan er spillet bygget op?

Jeg kunne sikkert nok finde reviews af spillet, men vil egentlig helst høre om det fra almindelige gamere som mig selv, og ikke reviewere der ikke altid har fokus på det der er relevant for os dødelige.

Til top
Mike270183 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 15:06
Min kammerat har det til Xbox360, og det er mega fedt spil med rigtig, rigtig god musik, og gode multiplayer muligheder  Det kan klart anbefaldes  Jeg skal ihvertfald ud og have det til min PS3'er her til d. 1
Panasonic TX-P55VT60
PS3
PS4
Denon AVR-X2300W
Scandyna Podspeakers 5.1 setup
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 15:24

Jeg troede at det var noget barnepjat, da jeg læste om det, men så prøvede jeg det hos en kammerat. Og jeg var solgt med det samme!

Bevares, det er er stadigt noget barnligt pjat, men hold kæft hvor er det sjovt!

Jeg har det til PS3. Desværre så virker sangpakker ikke fra den amerikanske PS-store på europæisk GH (I hvert fald ikke hjemme hos mig.) Og der er ikke så mange europæiske sangpakker, men til gengæld er de dyrer i en europæiske "store"!

Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Jeg troede at det var noget barnepjat, da jeg læste om det, men så prøvede jeg det hos en kammerat. Og jeg var solgt med det samme!

Bevares, det er er stadigt noget barnligt pjat, men hold kæft hvor er det sjovt!

Jeg har det til PS3. Desværre så virker sangpakker ikke fra den amerikanske PS-store på europæisk GH (I hvert fald ikke hjemme hos mig.) Og der er ikke så mange europæiske sangpakker, men til gengæld er de dyrer i en europæiske "store"!

Det får mig til at tænke på om nogen ved om US udgaven kan bruges på en EU PS3?

Så burde man jo kunne hente de amerikanske pakker.

Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 18:42

Nu sidder jeg og funderer lidt over Rock Band også.

Er der nogen der rent faktisk har fået fingre i den?

Det er vidst noget med at den først udgives i EU i år, mens US har haft den siden Novemner.

Men måske nogen har sneget den over grænsen.

Reviews af den er ret positive må man sige.

http://www.gamespot.com/ps3/puzzle/rockband/index.html?tag=r esult;title;1

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Er der ikke en hel del frustrerende trial and error i spillet, hvor man fejler fordi man ikke liiiige trykker på det helt rigtige tidspunkt og så skal igennem det igen for at komme videre, eller hvordan er spillet bygget op?

Spillet er bygget sådan op at du i højre hjørne har en "måler" som måler hvor godt du spiller. Den starter ca. i midten. For hver gang du rammer en rigtig tone rykker den sig lidt mod højre og hver gang du misser en tone rykker den sig lidt til venstre.

Hvis måleren går helt i rødt, begynder den at blinke og hvis du ikke straks får rettet op på det, taber man og skal begynde forfra på sangen.

Hvis man formår at få måleren op på max, skal der rigtig mange missede toner til at ryge helt ned i rød.

Så man skal på ingen måder ramme ALLE toner for at kunne gennemføre en sang. Man kan let gennemføre en sang med 75% rigtigt ramte toner ... og sandsynligvis også færre endnu

| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2008 kl. 19:57
har det også til ps3, super fedt spil... men som hunt nævner så ser det ikke ud til at song packs fra US virker med EU.. der var lige 35 kr ud af vinduet som ellers skulle have givet mig en linkin park sang mm.

Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2008 kl. 09:38

Jeg lavede samme fejl og købt den blandede sangpakke på den amerikanske store ... men af skade bliver man klog

Og man kunne jo bare have research'et lidt inden man købte skidtet. Så jeg tager det som ris til egen røv. Uagtet at det er irriterende at man ikke har samme muligheder som dem der bor på den anden side af dammen.

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu