|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
emillos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 13-December-2007 kl. 23:47 |
Er der nogen der ved hvad for en forstærker jeg skal bruge til to 400 w højtalere. Det er første gang jeg skal have et ordentlig anlæg, og ved ikke hvad for en slags forsærker der kan trække mine højtalere. har 4000 at gøre godt med, hvordan finder jeg det bedste valg? 400 w højtalere http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/Lyd/EltaxConcept400-s ort_(Wupti).html |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
NEJNEJNEJ!. DU må simpelthen ikke købe Eltax Kig på noget brugt, et par Dali 109 ville være 100 gange bedre end de Eltax!... Også kigge på en brugt forstærker!..Hvis du kan finde en Onkyo TX-SR605 ville det være optimalt!..Prøv ellers at kigge efter en Harmon Kardon!..Der er altid nogle inde på dba!. mvh Zirio |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Ja, du må være ny. Hvis du har 6000,- ialt 4000 + 2*1000, skal du købe højtalere for 4000 og forstærker til 2000. Hvis du ikke vil på brugtmarkedet, skal du gøre dig overvejelser om hvad du skal bruge det til, hvis det kun er til musik (stereo) og ikke surround kommer du da længere med de 6000,- |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
emillos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
hvad er der galt med eltax? er det dårligt eller hvad?
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Det er for at give gode råd.Du får generelt ikke meget højtaler for en tusse stykket, så hellere købe 2 højtalere til 4000,- og en forstærker til 2000,-. Det er sådan et tommelfingerregel at købe for det dbl. i højtaler i forhold til forstærker. Desuden er 4000,- vel min. for højtalersæt der lyder som hifi som minimum. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
ok mange tak for tippet
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |