|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 20-November-2007 kl. 15:18 |
Hej Allesammen Jeg har set dette sæt Jamo A 102 HCS 11 på wupti.com til 4000 ,- Er det noget værd i forhold til prisen osv. ? Vi skal nemlig have noget bedre lyd i stuen og er vildt udsikre på hvad vi skal vælge, så jeg håber der er en som har noget de kan anbefale: følgende kriterier har vi: - Det skal være så småt som muligt - Design må gerne være i stil med Harman Kardon eller Jamo - Vi skal også kunne bruge det til at spille musik på engang i mellem - Pris idé: 3000-5000 kroner
Tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
Illisher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Hvor finder ud det til 4000.-? Jeg kan kun se det til 4699.- http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/Lyd/A102HCS11B_(Wupti ).html
Overvejer selv at købe det, så håber på noget respins fra folk. Har fundet det til 4K hes en tysk side. Så det er da værd at tage med de 700.- :)
|
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Ved merlin har det sæt, hvert fald i aalborg, så hvis i har en merlin i nærheden så tag evnt. derind og lytte til det, og se om det er noget der kan stille jer tilfreds...
|
|
![]() |
|
Illisher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Jeg har været inde og se det hos Sommer, i rødovre.. Fedt set, og lød kanon godt synes jeg.. men ville være dejligt med andres meninger om det også, og specielt om den DVD/Reciver der er med. Hvor god er den? Kan den lave et knivskart billed så det ser lækkert ud på det store TV? :)
David. Kan sige at jeg synes det lød super godt. Dejlige små højtalere, men som alligevel kan deres kram, og ikk bare føles plastic agtige. God vægt i dem, så man ved der er kval i dem :D :p |
|
![]() |
|
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Det var satans! Det var på tilbud her i weekenden til 4000 spar 1500. Så må vi vente til det kommer på tilbud igen... Men jeg vil stadig godt høre om folk har nogle erfaringer med sættet. Eller om det slet ikke er pengene værd!
Redigeret af David84 - 21-November-2007 kl. 08:57 |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Det er testet på T3, hvor det får en god kritik: |
|
![]() |
|
![]() |
"MINUS En smule plastikagtig. Du er nødt til at skære din ledning selv." Det sku ikke et minus at man selv skal skære kabler, det sku et plus.. Det jo kun godt hvis der er langt rundt til højtalerne..
Men et kæmpe minus er dog at der ikke er HDMI udgange på.. Så kan det sku være ligemeget med det sæt.. Må ud og finde noget andet så :( Øv, troede ellers lige jeg havde fundet noget godt.. |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm også igen på den anden side.. Man skulle jo lige læse det med småt, så så man at det ikke var helt samme sæt der bliver anmeldt som det der bliver omtalt længere oppe. Det der er test af er Jamo A102 HCS10, Men sættet som er på vupti, og det som jeg linker til hos den tyske forhandler er HCS11 Som er med en DMR61 DVD, som har HDMI udgang efter hvad jeg kan forstå. ( http://www.mp3-player.de/index.php?page=article&ID=4667& amp;aid=124) Så det kan jo godt blive det sæt alligevel :D
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Der er HDMI på det sæt fra Wupti (det skriver de i hvertifald) - det er HCS10 som er testet og ikke HCS11B som er det Wupti sælger. Nå du havde selv fanget den Redigeret af Ullum - 21-November-2007 kl. 15:56 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har snakket med wupti.com's kunderservice omkring deres prisfastsættelsespolitik Det skyldtes som sagt at jeg havde set sættet til 4000 her i weekenden, og så i mandags var det sat op til 4700,- Nå men Summa summarum er at de igen vil sætte prisen ned til 4000 her i løbet af December måned.
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke nogen andre der kender til dette sæt? Hmm.. Nogen der ved hvor i tyskland man kan købe det? Det sted jeg havde udset mig har lige sat prisen op så det svare til de danske priser :( |
|
![]() |
|
Tommy_DK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Hej. Jeg har netop lige købt dette sæt Jamo A102 HCS11. Her er min vudering af sættet. Designet er rimelig flot og passer fint ind i det moderne hjem, De små sattelit fylder ikke meget. Selve anlæget spiller godt og højttalerne har en fin klang og den aktive sub er bare top dollar. Selve reciveren giver jeg så tilgængæld ikke meget for, det er virklig low-end så det basker og utrolig at Jamo vil ligge navn til her. Den har alt af tilslutninger og det er supert, men mit største problem var at få den til at komunikere med mit Samsung tv med HDMI.. Efter mange gange læsning i den mangelfulde manual var jeg ved at opgive kampen. Men virke skulle det sgu, så jeg koblede så scartstikket til og wupti så kom der billede på skærmen. Fint, nu skulle det hele stilles ind, men det var nu heller ikke lige let, for den medfølgende fjernbetjening er godt nok noget af det ringeste jeg har haft fingrende i til dato.. Knapperne er meget følsomme og ofte når man lige skulle finjustere så fløj den frem og tilbage i indstillingerne, så det gjalt bare om at man kun trykkede lynhurtig på knapperne for ellers var den ikke til at styrer. Nå, men nu skulle jeg jo have den til at kører på HDMI, så det var blot at hoppe ind i den meget fedtfattig menu. Den stod på Scart som standart så nu var det bare at med at holde tungen lige i munden og så se om man kunne ramme teksten HDMI. Det lykkes og så virkede det bare på HDMI, så det var jo bare 10-4. Nu skulle der lige testes så i med en god film. Skuffelsen stoppede ikke her, der er utrolig meget støj i højttalerne, og specielt når der snakkes, så suser det i de små sattelit højttaler, men det forsvandt igen når der kom action, men pisse træls er det at hører på. Nå, men nu var alt kørt ind, så nu skulle kablerne på plads, så jeg tog jo lige strømmen så der ikke skete noget mends jeg rodede med kablerne.. Nu var alt på plads og så var det strøm til svineriet igen. Men ak og ve nu kunne jeg sgu igen ikke få billede på skærmen. Nå, men i med scart kabel igen og så kom der igen billede. Nu er det så lige jeg spørger mig selv!! det kan da ikke være rigtigt at så snart man lige tager strømmen så nulstiller den sig selv, alle ens indstillinger er væk og reciveren går igen tilbage til fabriksindstillinger, så dvs. at man skal kører med permanent scartkabel, for ellers er man på røven.. Sjovt nok så nævnes denne lille detalje slet ikke i manualen, men der er så vist billeder med hvordan man tilslutter dyret til sit TV og det er netop med HDMI kabel.. Alt i alt er dette sæt en kæmpe skuffelse og det ryger retur til Merlin igen. Det koster forresten 4199,- i merlin lige nu |
|
M.V.H
Tommy |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |