|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Capiz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 05-September-2007 kl. 07:34 |
Hejsa
Ja, jeg er ny herinde, men det er et desperat forsøg på at få min printer til at virke ordentligt. Jeg har haft en IP5200, hvor jeg var blevet træt af den dyre kostpris for patronerne. Så jeg købte en brugt IP5000 i Tyskerland. Jeg har skiftet printerhoved på den, og den har fået nye patroner. NICE nok.. MEN.. jeg kan ikke få den til at printe på mine skiver. Jeg har prøvet med min cd holder B og C - Men lige lidt virker det. Hvis jeg bruger printerens "fortsæt" knap, er det som om den annulerer printerkøen. Hvorimod hvis jeg bruger den "menu" der kommer op, som forklarer at jeg skal indsætte cd-holderen, og trykke ok på computeren, eller "fortsæt" på printeren, hvor jeg bruger computeren til at sætte printeren igang, så kommer den med en fejl. STRØM-indikatoren blinker 6 gange, 7.gang er den grøn igen. Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvad jeg gør forkert. Jeg håber inderligt at der er nogen der kan hjælpe mig. Ja, jeg er nærmest forelsket. ![]() Håber at høre fra jer Mvh Rasmus Redigeret af Capiz - 05-September-2007 kl. 07:50 |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Jeg har ikke praktisk erfaring med lige din model af en Canon printer, men i den danske manual til printeren (kan dl til udpakning her) kan man se en oversigt over hvad fejlkoderne betyder. Her er et lille uddrag af de beskrevne fejlkoder som måske kan hjælpe dig i din fejlfinding: "Lampen STRØM/FEJL blinker i tilfælde af en printerfejl. Antallet af blink angiver den type fejl, der er opstået. Tæl blinkene, og træf de fornødne forholdsregler for at rette fejlen.
Installer printhovedet. Hvis printhovedet allerede er installeret, skal du fjerne printhovedet og kontrollere de elektriske kontakter for fremmedlegemer og derefter installere det igen. Når du har geninstalleret printhovedet, er det muligvis nødvendigt at justere det igen. Hvis det ikke løser problemet, er printhovedet muligvis beskadiget. Kontakt en Canon-servicerepræsentant.
Luk det indvendige dæksel. Tryk derefter på knappen FORTSÆT/ANNULLER for at starte udskrivningen. |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Hvor fik du et nyt printerhoved til din pixma 5000 ip ???
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |