|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 25-August-2007 kl. 00:46 |
Hej Alle Anmeldelse af 6 LCD TV til under 15.000 kr Der kigges på:
Mirai og Samsung modellerne sortes fra hurtigt, og Hitachi modellen udråbes til en kneben vinder. Sony TV'et får ros, men falder i sidste ende på at det er dyrere end de øvrige (som jeg læser teksten). TDC kabel-tv og Stofa har tilsammen mere end 1,5 millioner kunder på deres kabel-tv. Sony er den eneste i det felt som laver TV med digital kabel-tv tuner, der kan erstatte Selector og Stofabox. Men det nævnes ikke med et ord i anmeldelsen at det Sony TV har både DVB-T og DVB-C tuner. Det vil jeg kalde et minus i den test, for der er trods alt flere på kabel-tv end på egen antenne, så den feature burde have haft fokus også. Anmeldelse af 6 LCD TV til under 15.000 kr /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Tja jeg mener ikke det er rimeligt at teste Sony d3000 mod den Samsung model det burde havde været m87 så var resultatet blevet et andet.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6290 |
![]() |
Hej , ja SONY står som vinder i den test , men ellers er det en lidt tynd kop te , men sådan noget skal jo læses MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
MichaelCS ![]() Junior bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 12-November-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Næ, for det havde jeg - for nu at krybe til korset med det samme - fuldstændig overset. Er tilføjet detailteksten nu - http://www.pcworld.dk/art/8922?page=4 - ligesom apparatet har fået en ekstra karakter i tilslutnings- og funktionalitetsdelen. Dette tilføjes også specifikations- og karakterskemaet mandag. Beklager mangelen, men tak for strygene, så fejlen kunne rettes inden testen blev alt for gammel i gårde.
/Michael PS: Der spørges, hvorfor vi valgte det ene Samsung frem for det andet. Det skyldes ene og alene, at det var den 37"-42" LCD-model til maks. 15.000 DKK, Samsung valgte at sende til testen. Redigeret af MichaelCS - 25-August-2007 kl. 09:27 |
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Hvorfor ville det være fair at teste Samsung's topmodel, mod Sony's mid-end serie? |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1707 |
![]() |
Måske for at matche kvalitetsniveauet...
![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |