|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
cql1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 23-August-2007 kl. 22:52 |
|
Hej.
Hvor vil I anbefale, at jeg køber min Pana 42PV70 skærm? På hifipriser kan jeg se, at Cinemagic har det til knap 10000kr. Derefter er det Dansk IT Lager A/S, Befro Aps, God Pris. Nogle af dem, I kan anbefale? Jeg står overfor at skulle købe 2 stk., så er der noget med merkøbs-rabat, eller er det kun noget man får i 2tal??? Kom gerne med jeres erfaringer, tak ![]() |
||
/cql
Panasonic TH-42PX70, Denon AVR-1907, Yamaha DRX-2, DALI Concept 2, DALI Concept 1, DALI Concept Center, DALI Sub 12 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg kan ikke forestille mig at 2 stk udløser mængderabat...
Alt andet lige må butikker som køber hos Panasonic Danmark (ingen parallelimport) foretrækkes, specielt hvis vi taler om mindre butikker eller deciderede internetbutikker. Typisk gør Panasonic forhandlerne selv opmærksom på det, hvis de ikke kører med parallelimport... ![]() Redigeret af JesperLund - 24-August-2007 kl. 00:33 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
cql1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Tak for svaret...
Hvis jeg så går de 4 forhandlere igennem, er det vel kun God Pris, der leverer danske Panasonic tv...? |
||
/cql
Panasonic TH-42PX70, Denon AVR-1907, Yamaha DRX-2, DALI Concept 2, DALI Concept 1, DALI Concept Center, DALI Sub 12 |
||
![]() |
||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
|
God pris yder god service, og har en aftale med panasonic, så de får deers TV direkte fra producenten og ikke gennem en grossist. Dvs. du får god service og hurtig levering ved god pris. Og der er sandsynligvis også mulighed for at diskutere priser med dem. Jeg købte selv ved dem, og det gik upåklageligt. |
||
![]() |
||
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() |
|
Kan kun anbefale godpris. Mht til rabat så lavede jeg, synes jeg selv, en god aftale med dem, hvorigennem jeg fik noget rabat, så det kan du sikkert også prøve Held og lykke med det! |
||
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
||
![]() |
||
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
|
Hvorfor ikke et PX70 ??
/M |
||
![]() |
||
dhcskr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-April-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Bilka har det fra imorgen til 9999,- |
||
![]() |
||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
jeg gav selv 9999 for mit i elmutanten, men prøv kig her, til 8000 kr kan du få en model der hedder th42px7, jeg ved ikke om det er en tastefejl, jeg har ikke selv hørt om modellen før men hvis det er en px70 er 8.000 kr billigt http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=130669
|
||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||
![]() |
||
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Det er det ikke. Det er en nedgraderet version af PX70. Spild af penge hvis du spørger mig |
||
![]() |
||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
Okay, jeg kender som sagt ikke modellen, men hvad er forskellen på de to? |
||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1429 |
![]() |
|
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det Panasonic, som Bilka har på tilbud i denne uge hedder 42PV70E. Hvad betyder E'et? Er nemlig også stødt ind i en F'er.
Men mon ikke om Bilka får deres tv direkte fra Panasonic DK...? |
||
/cql
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |