|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() Sendt: 12-August-2007 kl. 21:32 |
Hej Ville bare lige høre hvordan folk oplever Pana's TH-42PZ700E... Er billedkvali'en som den skal være? Grunden til jeg spørger er at jeg skal have mig et TV og har oprettet tråde her inde hvor jeg skriver at jeg max vil give 12K for et, men efter at have tænkt rigtig meget har jeg besluttet at jeg godt vil give mere hvis det er pengene værd. Og nu har jeg så siddet og kigget ekstremt meget på alle mulige modeller både LCD og Plasma, men dette er den første jeg har set som stort set har det hele. Det eneste jeg ikke kan finde ud af er om den kan gengive 1080p/24. altså ved 24/48/72 hz. Hvad siger i... Er det pengene værd? Takker. |
|
![]() |
|
bmp99 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg har købt et i tyskland. Fandt det på www.idealo.de som er en pris søgerobot. Jeg har sparet mindst 10000 kr. ved selv og køre 4 timer for at hente det i tyskland. Billedekvaliteten er super lækker selv med en SD kilde. 1080p har jeg endnu ikke prøvet da HD Selector "kun" smider 1080i på HDMI stikket. Softwaren er hurtig og kanal skiftet på analog kanaler er hurtige. Jeg har ikke testet DVB tuneren endnu, da jeg ikke bruger DVBT. Hvad jeg kan læse mig til i vejledningen køre den : 1080 50 og 60 på I og P. og ja det er ALLE pengene værd !
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Der er p.t. ingen af Panasonics modeller, der understøtter afspilning med 24
billeder i sekundet. |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Jeg har i øjeblikket 50PZ700 inde til test på Flatpanels.dk. Den test offenliggøres snarest. |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Hold da op i har knald på hos jer |
|
![]() |
|
faffy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Har selv lige købt TH 42PX700E. Den eneste egentlige forskel er at PZ´eren er til fuld HD, Har set begge "side by side" og er du til/har du primært HD/Blue ray signalkilder der kan levere 1080i/1080P er PZ bedst, men er det kabeltv/analogsignal osv. (1366X768) er PX tilstrækkeligt. Panelet er refleksbehandlet det giver et lidt "blødere" indtryk og færre reflekser. Vær opmærksom på at Panasonic har sænket priserne |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
ok... lyder godt... kan se at TH-42PZ70E også har full HD... hvad er de andre forkelle mellem den og PZ700E? |
|
![]() |
|
NIKKO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Flot! , at I er på mærkerne med at teste helt nye modeller. |
|
![]() |
|
faffy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Forskellen på pana´s PZ70 serie og PZ700 serie er overordnet:
Skulle man falde for fristelsen for at købe fladskærme i Tyskland kan man risikere at få bøvl med bl.a. undertekster. Billedkvali´en er i top, men det kommer altid an på øjet der ser - så rundt og kigge, husk dog at der kan være stor forskel på hvilke signalkilder der bruges der hvor du kigger.
Redigeret af faffy - 14-August-2007 kl. 13:11 |
|
![]() |
|
![]() |
hælder lidt til PZ70 så, har ikke brug for alt det gejl da jeg har surround system som bliver fodret med en digital forbindelse fra min HTPC.
![]() |
|
![]() |
|
scaramanga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Hey bmp 99 hvor købte du dit pz700 og har du set om undertekster virker:) (hvormaget slap du iøvrigt) hygge
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er der bestilt en TH-50PZ70E. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |