|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 15-Juni-2007 kl. 21:31 |
Hey.
Har lige fået dette sæt ind af døren, og har købt et subwoofer kabel(Link), men der er 2 indgange i subwooferen? Skal jeg have fat i et andet kabel ? ![]() EDIT: Manuelen er god at bruge. har hittet ud af det. Redigeret af Psykopat-asiat - 15-Juni-2007 kl. 21:47 |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Godt med noget værksteds humor ![]() |
|
![]() |
|
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Jeg har forbundet det hele nu. Kørt auto setup. Checket at alle højtalerne er sat til "small" og receiveren har den også fundet sub'en.
Men subwooferen siger ikke et klap hverken ved stereo eller ved surround. Den brummede lidt ved auto-setup, men det er også den eneste jeg har hørt til den. Jeg har sat min DVD/CD afspiller til at skyde lyden ud i bitstream. Jeg aner ikke hvad problemet kan være. Hvorfor kommer der ingen lyd ud af sub'en ? Nogen der kan hjælpe ? Jeg har en Denon AVR-1507 reciever... Redigeret af Psykopat-asiat - 16-Juni-2007 kl. 12:05 |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ok, jeg ville fejlsøge på din opstilling.
Tag det kabel fra der går til din sub fra din forstærker ved din forstærker, det skal stadig være sat i din sub. Når du rører ved stikket med en finger skal din subwoofer brumme, ikke højt, men svagt. Altså det "ben" der er på stikket på dit kabel. Nu ved du så at din subwoofer virker (hvis der er brum) og det er istedet din forstærker der ikke leverer et signal. Hvis der ikke der noget brum, er det din subwoofer der ikke virker. Er du sikker på du bruger den rette indgang? At den er tændt? Er den tilsluttet strøm og så videre. Måske kan det hjælpe dig, har ikke selv Gallo. |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Hej Psykopat-asiat. Jeg har præcis samme setup som dig, men mit virker fint.... Er du sikker på grisen ikke laver lyd, men det er svært at høre? Prøv at slukke den og se om du kan høre forskel. Du har tilsluttet den rigtigt med kabel fra Sub-udgang til hvid indgang1 bag på subben? Du har tændt subben på dens on/off knap? Du har sat strøm til subben? Det er underligt du oplever problemer, da jeg har præcist det samme grej.... |
|
![]() |
|
![]() |
Langemor84:
Hvordan er du tilfreds med dit Gallo? |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jeg fik det sat til i går. Jeg er ovenud tilfreds og det er kæresten også, hvilket er en sjældenhed med denne slags ting. De spiller virkeligt godt efter min mening (der ikke er ekspert) og så ser de helt fantastiske ud. Ikke nok med de ikke ødelægger stuens udseende fuldstændig, det er lige før de pynter De er ikke spillet "til" endnu, men lyder allerede meget godt. Jeg så Pirates 2 igår for at lade op til 3´eren jeg skal ind at se i aften og det var virkelig en stor lydoplevelse. Desuden har jeg selvfølgelig lyttet til en masse musik, hvilket også har været yderst tilfredsstillende. Det er dog vigtigt at indstille cutoff rigtigt på receiveren (jeg har valgt 100), da subgrissen skal tage sig af de dybe toner. Alt i alt er jeg meget tilfreds og hvis de kun bliver bedre og bedre den kommende tid, så er jeg ovenud lykkelig for mit valg, da de er diskrete, nydelige at se på og spiller fantastisk. |
|
![]() |
|
![]() |
Takker for hjælpen. Fejlen lå i subwoofer kablet, så nu spiller det. Nu skal jeg bare til at have fundet ud af hvor sub'en skal placeres
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |