|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morten1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 02-Maj-2007 kl. 19:50 |
Jeg er på udkig efter det tv-møbel til px70, som er afbilledet i følgende link. Jeg synes jeg har søgt ved de forskellige forhandlere, men jeg er ikke stødt på det endnu. Er der nogle, der kender nogle forhandlere, der sælger det ? Man skulle jo tro, at sådan et tv-møbel, som er specieldesignet til fjernsynet var i høj kurs, men det er det åbenbart ikke. |
|
![]() |
|
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
http://qualitymobile.dk/?m=402 ved ikke om nogle af disse kan bruges |
|
![]() |
|
Morten1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
De ser fine ud. Jeg efterspørger egentlig et møbel, hvor der er hjul under, hvilket jeg mener der skulle være på Panasonic-møblet. Det ser i øvrigt ud til, at de møbler, der står angivet i linket, kun bliver solgt til forhandlere direkte. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |