|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() Sendt: 24-April-2007 kl. 22:33 |
||
hej
jeg er igang med at spare op til et 50" og indtil der SKAL jeg have et rimelig billigt fladskærms tv fordi jeg allerede har bygget en plasmavæg og derfor vil ødelægge hele min stue ved at sætte mit store grimme crt tv derind,
tv'et skal bare være i stuen nogle måneder og senere smides ind i soveværelset hvor det vil fungere som pc skærm og lidt nat tv kiggeri (
![]() hvilket tv anbefaler i? størrelsen må gerne være mellem 26 og 37" og prisen maks 7000 kr.
|
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
Mange har anbefalet Toshiba 32wl66z til dén pris.
Kig ind forbi TC! (Kig evt. reklamer øverst på siden ![]() Venligst Søren |
|||
![]() |
|||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
||
ser godt ud! kunne dog godt bruge en dvb-t tuner men ikke livsnødvendigt.
|
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
Hvis du har almindelig antenne - eller kan nøjes med de almindelige 'antennebårne' kanaler, så er DVB-Tuneren et godt køb, idet man får en rigtig god billedkvalitet ud af sin antenne - noget bedre end med analog tuner. Hvis du har sat/kabel, vil det være spild af penge, selvfølgelig såfremt du kan distribuere signalet videre til soveværelset også ![]() DR2 var årsagen til, at jeg kiggede målrettet efter TV'er med DVB-T, men den praktiske, billedmæssigt positive konsekvens har glædet mig meget. Jeg troede faktisk ikke på forhånd, at den var så stor ![]() Venligst Søren |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja jeg har antenne så skal meget gerne ha dvb-t tuneren kan jeg høre
![]() andre forslag?
|
|||
![]() |
|||
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
||
det nye jvc a80 til 7000 kr. 32" lcd-tv
kan evt. forhandles da godpris skulle være til at snakke med Redigeret af HarBrug for 32 - 26-April-2007 kl. 10:49 |
|||
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hvorfor anbefaler du det? |
|||
![]() |
|||
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
||
fordi du beder om det???!
![]() og fordi jvc eftersigende skulle lave nogle gode lcd fjernsyn til en god pris. de tidligere modeller har fået en del ros herinde. |
|||
Blue is the Colour!
|||
![]() |
|||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||
Hej! Fordi at mange efterhånden er enige om at det er noget af det allerbedste(blandt lcd altså) til alm tv signaler. jeg så en sammenligning i GODMORGEN DK,hvor den udklasserede et LOEWE 26" TIL 20K hvad tv signaler angår Har læst det samme et andet sted-så der er nok noget om snakken. Når jeg engang får taget mig sammen til at renovere sove-kammeret,så er det sådan et der ryger op på væggen derinde(32"A80 i hel-sort til 7k)) lrev Redigeret af lrev på jobbet - 26-April-2007 kl. 14:45 |
|||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Enig - A80 er et rigtigt godt bud |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det er sgu da rigtigt ja... det var med i en test i go´morgen dk, var vist ikke selv helt vågen ![]() ![]() Redigeret af HarBrug for 32 - 26-April-2007 kl. 16:06 |
|||
Blue is the Colour!
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja okay det kom lidt hurtigt ud hehe, men havde jo været dejligt med et argument til hvorfor jeg skulle vælge det, om du så også har givet nu;)
lyder som et rigtig godt tv!!
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |