|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
not1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 12-April-2007 kl. 20:14 |
Davs med jer allesammen.. Håber i kan hjælpe mig. Har købt ny forstærker en eltax en avr-900. og så er det jeg gerne vil vide hvad for et kabel jeg skal bruge fra forstærker til sub. det er en pioner sw110-s jeg kan bare ikke hitte ud af den jungle med alle de kabler venlig hilsen klaus
|
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Hej Klaus, Nu kender jeg ikke lige dit udstyr indgående, men hvis det er en aktiv subwoofer (altså med indbygget forstærker) og der bag på din forstærker er et (1) stik ud hvor der står subwoofer på (måske står der Preout subwoofer) så er det et kabel som disse du skal bruge: http://www.av-connection.dk/?CPage=PView&ML1=1&ML2=2 &ML3=61&ML4=227 http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Kabel/Subwooferkabel / De gør det samme, blot i forskellig kvalitet. Happy boom boom |
|
![]() |
|
not1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
tak for det hurtige svar det var lige det jeg skulle høre om det var det rigtig jeg var inde på og det var det så tak nu har de bare ikke lige dem længde som jeg skulle bruge så må jeg lige vente lidt...
|
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Bemærk lige, hvis det er AV-Connections hjemmeside du kigger på, at du kan bruge samtlige kabler på siden. Altså både click-tronic, supra osv. - det er bare pengepungen der sætter begrænsningen :-) Jo længere kabel, jo bedre kvalitet kan det betale sig at købe.
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
![]() Ja, det var sgu da et godt råd, der er til at følge ![]() ![]() 'De store' sælger dig rask væk værdiløse kabler og tager rask væk en formue for dem ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |