|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anderscash ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 24-Marts-2007 kl. 14:13 |
Har lige prøvet dette fantastiske setupprogram fra http://panasonic.co.jp/pavc/global/viera/. Var lidt i tvivl om hvordan et 37 vs 42" PX70 ville se ud i min stue. Før......
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
ja, det er da en meget sjov feature. Men jeg tror nu at sådan et tv gør jeg sig godt i alle stuer i landet. Selv mine bedsteforældres...
|
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hehe fedt nok.. PS: Dine billeder hænger skævt |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Sådan ser jeg ud når jeg er på jagt efter et nyt tv ![]() ![]() Det er forresten et Pana 42" PX, der er på kornet ![]() Redigeret af HarBrug for 32 - 24-Marts-2007 kl. 20:19 |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |