|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 23-Marts-2007 kl. 23:17 |
Hejsa!
Nu ska det skisme være, jeg skal ud og have mig et fladskærmsfjernsyn. Jeg er sådan set ligeglad med om det er LCD eller plasma, jeg skal bare have det absolut bedste billede for mine penge ![]() Sharp 37" XD1 - vente lidt tid til den falder i pris (ca, 13,5k pt.). Panasonic 37" PX70 - rammer rimelig pænt 12k. Samsung M/N71 - rammer også rimelig pænt 12k. Såvidt jeg kan mærke på det hele er disse tre fjernsyn rimelig meget toppen af poppen med et budget inden for rimelighedens grænser. Hvad siger i til det? |
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Tjaa jeg har købt et PX70 og syntes det er rigtig lækkert, men de samsung skærme er også fede, dog kommer der nye modeller i næste måned, se denne nyhed: http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=1125&z=5&am p;template=design.aspx Men som altid se dem live og vurder selv, efter hvad jeg har læst, så går du ikke galt i byen med nogen af dem. |
|
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Standardsvaret er jo til TV/Film - plasma - PX70 Til spil/PC - LCD - ved ikke hvad, men Sharp XD1 vel et godt bud |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
der er nogle der har fået et pana 42" px ned på 12200 kr. Så hvis der er en smule krejler i dig kunne du prøve at ringe/maile rundt til et par forskellige panasonicforhandlere. Mange har fået vægophæng og levering med i en god pris. Man skal ikke bare tage sig til takke med prisen på varen...
Held og lykke med dit kommende køb. PX´en får allerede meget ros herinde fra de forskellige brugere, der har fået den op at hænge... |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |