recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PV60 - a new batch or?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPV60 - a new batch or?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Emne: PV60 - a new batch or?
    Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:09
Hej venner,

Med introduceringen af px70, er prisen på foregængeren faldet drastisk. Faktisk begynder det at ligne SU-venlige priser.... MEEEEN:

Er der stadig problemer (egenskab??) med Purple snakes?

Jeg tænker lidt at det må næsten være løst hvis TC kan købe 225 nye hjem. Eller hvad siger i ?

Tak på forhånd

Christian
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 23:01
Kom nu drenge med jeres bud inden sengetid...

afhængig af jeres svar kan det jo tænkes man skulle bruge weekenden på nyt legetøj...

/CHR
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 10:17

Du har jo 14 dages returret, og der er eksempler på hvor det er de dukker op, så det er vel bare at købe et, og ellers returnere hvis du ikke er tilfreds...

mvh Christian
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 10:49

Mit personlige gæt er at det ikke er ændret - altså at problemet findes i samme omfang som tidligere. Mit gæt baseres på at der ikke har været nogen form for officiel udmelding om at det skulle være ændret på nye modeller, blot at man har konstateret at der er nogen problemer som man vil forsøge at afhjælpe hvis folk der oplever problemet kontakter dem.

Men spørg evt. hos TC om de har nogen yderligere informationer om dette.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 11:47

@Spawn

Hvis der ingen udmeldinger har været, så er det måske også derfor min mail ikke er blevet besvaret endnu.

Men at købe 225 stk tv hjem, hvor der kan stilles spørgsmåltegn ved kvaliteten, lyder i mine ører lettere fjollet...

men hvad ved jeg...

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 13:18

Tja - det afhænger måske af problemets omfang. Det er ikke alle der oplever problemet i samme omfang, og der er sikkert mange der aldrig oplever det overhovedet, enten fordi de ikke har samme krav som entusiasterne der har det med at lede minutiøst efter fejl, eller fordi de simpelthen ved for lidt om emnet til ovehovedet at kunne se der er et problem, eller fordi lige deres skærm ikke er så slemt ramt.

Jeg har ingen overblik over omfanget som sådan eller hvor stor/lille risikoen er for at blive ramt af problemet - men vurderer blot "risikoen" til at være den samme som før da Panasonic ikke officielt har udtalt at problemet skulle være løst på nye modeller, og i og med at produktets livssycklus er slut (produktionsmæssigt) - ny model er kommet så der produceres ikke flere af den gamle model - tror jeg heller ikke man så sent i produktionsfasen har lavet nogen designændringer for at løse det.

At TC har fået en ordentlig batch hjem som kan sælges til disse super priser - ser jeg blot som et udtryk for at lagrene skal tømmes for gamle modeller. Intet andet.

Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 15:58
jeg vil give spawn ret!! lagrene skal vel bare tømmes ...
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 16:06
Og fra en bekendt lyder det, at lagrene tømmes hurtigere end mælk fra hylderne når der hamstres....
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 16:25
Det kan jeg godt forstå til de priser
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 16:29

Jep jeg forstår det også godt.

Jeg gav 11.5 d. 27 December... dengang var jeg helt rundt på gulvet over den lave pris. At den nu står til 9.5 er helt ubegribeligt!

Til top
van the man Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 20:38

jeg vil da mene det må(forhåbentligt) være et tegn på at tc har deres ryg dækket på trods af problematikken omkring paral.import, hos pana nordic, for ellers kan de da risikere at stå med major problemos hvis der er krybdyr i alle dem de pumper over disken pt og de selv skal financiere reklamationerne.dog kan det undre at os som har rettet henvendelse til dem med "snakes" ikke får en tilbagemelding ,der er snart gået 2 uger siden de sidst gav lyd fra sig!?

mvh jb

panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital.
rotel ra 985 bx.
marantz cd 63 ki signature.
Sony RDR-HX750B
avance dana
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu