|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
lasseqvistgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 13-Marts-2007 kl. 17:57 |
|
Jeg står og skal købe et fladsskærms TV og har næsten bestemt mig. Jeg
mangler bare lige at høre hvad forskellen på følgende to fjernsyn er Samsung LE-27s71b Samsung L2-26r72b Der udover vil jeg gerne vide om der er nogen af jer, der har gode erfaring med at købe fjernsyn på nettet i forhold til butikker. PS, hvis der er nogen der kan anbefale et bedre fjernsyn i 26-32 tommer i prisklasse på max 7000 kr, må de gerne lige skrive. |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Det er jo næsten kun dine øjne der kan bestemme hvilket det skal være. Andre kunne være Toshiba ? |
||
![]() |
||
lasseqvistgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
hvis det kun er hvad mine øjne der kan se, der er forskellen, hvorfor så den
store prisforskel? lyden eller designet? |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Jeg har ikke selv set Toshibaen, men jeg har ejet Samsun 26r72b og den kan jeg ikke anbefale. Billedkvaliteten er imo alt for ringe. Dårlige farvegengivelse, elendig gengivelse af SD signal, dårlig af DVD, og kan IKKE bruges ved sport idet den slører meget ved hurtige panoreringer. |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
LOL, det var da noget værre noget...!! Nå, tilbage til emnet: Jeg er selv den MEGET tilfredse ejer af et Samsung LE-40 R7 og må sige at jeg overhovedet ikke kan genkende ovenstående oplevelse... Analog/SD= fint Digital/SD = Super fint DVD via Component/hdmi = Super fint HDTV (hd-reciever/stofa) = Imponerende HD-DVD= Smukt... To fuldstændigt modstridende indlæg.... Gå ned i en butik og se på sagerne og bed om et "set-up" der minder om det du har derhjemme!!! Held og lykke!!! Mvh Peter |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Det jeg mener er, som Pede, at du skal se hvilken skærm du bedst kan lide.
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Men husk at mit indlæg er sandheden |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har set på nogle anmeldser rundt omkring, og det ser ud til at langt de
fleste er mere end tilfreds, dog var der en enkelt, som havde samme oplevelse som mufcdk1974... måske en fejl på det enekelt tv? nå, men jeg vil da lige smutte ned i Fona og spørge om de kan lave en DVD- preview for mig... noget jeg skal være opmærksom på hvis jeg får butikket til at vise lidt DVD? |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Få dem til at vise noget andet en dvd, altså noget analog og digital tv. Når det så er DVD, så må det ikke være tegnefilm. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
Her er en side med sammenligning af nogen forskellige tv i din prisgruppe: http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030219,49287948,00 .htm Bemærk igen at den meget dårlige omtale som Samsung får i dette forum (næsten pr automatik) ikke går igen i denne sammenligning!! Model numre er noget anderledes end de danske, men den kan måske hjælpe trods alt. Sammenligningen kan måske indsnævre din søgning lidt. Markedet kan virke meget uoverskueligt..... Bedste hilsner/ Peter Redigeret af Pede8000 - 14-Marts-2007 kl. 09:27 |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
Tag ud og kig på de nye JVC LT-26A80, LT-32A80, LT-37A80, LT-42A80, de er så småt ved at komme ud i butikkerne. Kig eksempelvis hos Expert. Her får du 2 x HDMI ver. 1.3a 1000 siders tekst-TV AUO panel Dynapix Billedteknologi Og så til ca. 7000,- for en 32" |
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Hvordan er sort niveauet på LT-32A80 og kan den klare 1:1 pixelmapping?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |