recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg gir op:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJeg gir op:

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg gir op:
    Sendt: 09-Marts-2007 kl. 15:33

Vil forbinde en bærbar pc(DV9005) fra HP med tvet 32pf9731 men kun billede for jeg over, når jeg tilsutte kablet i audio ud bærbar og ind i R/L sker der nada. Kablet er sort i den ene ende og Sort/rødt i den anden Ende.

ifølge side 24 og 40 i philips brugs fordummer er det korrekt, men er kablet forkert eller hvad?

Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 15:35
Hvis det er R/L på dit tv, så er det med største sandsynlighed, fordi disse porte er output og ikke input.
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 15:37

Er både R/L indput og output på tvet og bruger de korrekte da output sidder på 1 række, indpou sidder i række 2.

Har prøvet at køre op fra HD optageren lyden og her sker der ej hellere noget på tvet. rød i rød og hvis i hvid. Ved man skal vælge analog audio ind selv og har valgt VGA som jeg vel skal, er altså andre end mig som har tvet så nogen må kunne hjælpe mig.

Redigeret af glade - 09-Marts-2007 kl. 16:03
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu