recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips PF379731
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips PF379731

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oedsted Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips PF379731
    Sendt: 07-Marts-2007 kl. 18:47

Lige et indlæg fra min side.

Dejligt med dette forum ! jeg kan se at jeg ikke er den eneste som oplever problemer med pf9731 fra philips ! mit problem er jeg syntes det brummer meget især når det skifter til lys side, + jeg oplever at det virker grumset som om der ligger et tynd lag "sne" over skærmen, hvilket går den sorte baggrund grålig.+ skygger og striber i bevægelsen. pixelfejl omkring skiggelse mm

Har købt det 14/12-2006 ved easyshopping. og har gaft antenne leverandøren ude og checke at signal er ok.

hvad gør jeg ??  har man krav på at få pengene retur ??

Kim

Til top
O_Brinck Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Januar-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 21:57

Du skal ikke forvente nogen form for service fra Easyshopping's side hvad angår. Jeg brokkede mig den kendte fejl med skygger/persienner på mit 9731, men fik et så ubehøvlet svar tilbage, at jeg ikke vil anbefale at handle der, uanset hvor billigt de kan sælge den vare de søger.

Derfor anbefaler jeg dig at kontakte Philips's kundeservice, og forklare dem fejlen. De burde så sørge for at afhente kassen og få udbedret fejlen.

God fornøjelse

Philips 37PF9731 ( repareret version...virker endnu)
MM-Vision MC 300 HDMI
Denon AVR-1707 med B&W højttalere
Til top
oedsted Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2007 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af O_Brinck O_Brinck skrev:

Du skal ikke forvente nogen form for service fra Easyshopping's side hvad angår. Jeg brokkede mig den kendte fejl med skygger/persienner på mit 9731, men fik et så ubehøvlet svar tilbage, at jeg ikke vil anbefale at handle der, uanset hvor billigt de kan sælge den vare de søger.

Derfor anbefaler jeg dig at kontakte Philips's kundeservice, og forklare dem fejlen. De burde så sørge for at afhente kassen og få udbedret fejlen.

God fornøjelse

Til top
oedsted Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2007 kl. 15:23

Tak O_brinck

har nu haft mit tv hod service center vest ! panel er skiftet og software opdateret, det har hjulpet , men oplever stadig at det er grumset/sne agtigt ! signalet er målt til 74 db og alle forbindelser er iorden. ved ikke om der er nogle med et forslag ??

Ang easyshopping gik det let for sig ringede en torsdag og blev henvist til scv som hentede det om fredagen og retur igen onsdag. Det var flot.

mv

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu