recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32WL66Z, dårlig billede kan det passe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32WL66Z, dårlig billede kan det passe?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersDGP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Direkte link til dette indlæg Emne: 32WL66Z, dårlig billede kan det passe?
    Sendt: 24-Februar-2007 kl. 12:49
Hejsa!

Jeg var nede i Tapeconnection i århus for at se Toshiba 32WL66Z in action og det var virkelig dårlig billede. Har så lige kigget dette forum igennem og set en tråd hvor folk ligger deres billeder op af deres tv in action. Og der ser jeg så Toshiba 32WL66Z med det mest sindsyge billede.. Hvordan kan det være? I århus smed han lord of the rings på, men det var virkelig dårligt.

Mvh Anders
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 15:41
Sjovt nok. Jeg har også været inde i TC i Århus for netop at købe dette TV efter de mange fine tilbagemeldinger på dette forum. Skal bruge et 32" TV til soveværelset, så jeg var egentligt ikke så meget i tvivl. Min skuffelse var dog enorm efter at have set TV´et live i TC. Billedet stod simpelthen elendigt. Dårligt TV signal - måske. Men der hang jo 5 andre TV af andre fabrikater - og her stod billedet ufatteligt meget bedre. Jeg har nu sat mit køb på standby. Der må simpelthen findes noget der er bedre - eller er jeg blevet for kritisk?
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 16:05

Hvis jeg ikke husker helt forkert, så hænger Toshiba 32WL66Z ved siden af to pioneer plasmaskærme, så når man står i butikken er ser skærmen, så er kvaliteten ringe i forhold til plasmaskærmen.

Men hvad kan man forvente, det er jo LCD

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 18:01

Nope - Toshibaen hænger på en væg sammen med 5 andre 32" LCD TV - herunder bl.a. Philips og vistnok Sony så vidt jeg husker. Der blev ikke sammenlignet med plasma (bortset fra mit eget derhjemme - og så havde et hvert andet TV også tabt den kamp ).

Til top
AndersDGP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Point: 386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 18:30
Det jeg så stod godt nok lidt omme bagved, men det var virkelig ringe.. Ved ikke om det var overførsel via HDMI, men vil jeg da tro det var, da de nok har nemmere ved at sælge en vare ved denne overførsel.. Men tvivler sq på det var, for det var bare så dårlig kvali
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu