Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
pipper
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2082
|
Emne: pv60 returneres, hva så Sendt: 20-Februar-2007 kl. 20:11 |
Hej.
Vi har besluttet at levere vores Panasonic pv60 tilbage til forhandleren. Det er simpelthen for ringe dette tv syntes vi. Det er udelukkende pga de lilla plamager og slanger.
Jeg tror vi skal have LCD istedet, men hvad skal vi så vælge.
Min bror har lige købt et Philips 32PF9731d og billedet på det ser ret godt ud. Jeg kunne bare godt tænke mig et andet design, da jeg ikke er vild med det.
Jeg kan se at Philips'en har et kontrast forhold på hele 7000, kan det passe?
mvh Allan
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 20-Februar-2007 kl. 20:27 |
Måske de samme "aber" cirkulerer - du kunne jo prøve en anden PV60 , forlang en kasse med ubrudt plombe. Ærgeligt at forkaste dette TV pga man er uheldig at få et med "slanger".
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
Soko
Super bruger
Oprettet: 08-Maj-2006
Point: 284
|
Sendt: 20-Februar-2007 kl. 20:46 |
Hej Pipper
Jeg har selv et Sony KDL40V2000 og er rigtigt godt tilfreds, jeg kunne derfor tænke mig, at det nye Sony X2500 bliver et super fedt tv.
- Full HD
- HDMI 1.3
Det skulle være lige på trapperne, så må vi bare håbe, at trapperne er kortere end for PS3
Håber du finder noget du bliver tilfreds med
Soko
|
 |
enand
Guld medlem
Oprettet: 18-Januar-2006
Point: 819
|
Sendt: 20-Februar-2007 kl. 22:15 |
Er det endelig afgjort, således at du skal slettes fra "Purple snakes - opsamling"?
Mvh.
|
 |
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 20-Februar-2007 kl. 22:22 |
Ja, og undskyld at jeg har glemt at meddele det.  Jeg tror desværre ikke at Panasonic gør noget ved problemet, derfor min beslutning. Jeg oplever plamager og slanger konstant nu. Ved ikke om det er mit tv der er defekt (eller om det er denne egenskab de taler om) der bare er der. mvh Allan
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
|
Sendt: 20-Februar-2007 kl. 22:34 |
Mærkeligt.. du sidder med følelsen, at det er totalt ringe tv.
Jeg sidder med følelsen, at der ikke findes noget bedre (selvom der selvfølgelig gør).
Er ked af, du har så dårlige oplevelser med det. Kan kun sige det absolut ikke er tilfældet her!
|
 |
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 20-Februar-2007 kl. 22:55 |
Hej Martin. Derfor tror jeg også at mit tv er "rigtig" defekt, desværre. For som du siger. Billedet er sgu godt på denne model, men det er lidt træls når der bliver iblandet lilla farve i alt  . Selv på hvide ting på skærmen. Jeg har også problem med at få lyd på HDMI med min stofaboks, men det kan tv'et selvfølgelig ikke gør for. Jeg må på jagt efter noget nyt  . mvh Allan
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
|
Sendt: 21-Februar-2007 kl. 12:54 |
Ja det må absolut ødelægge det hele :-(
Håber du finder en værdig afløser.. hvad med PV70 som "er på trapperne"?
|
 |
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 21-Februar-2007 kl. 14:36 |
Den kunne jeg godt tænke mig. Men ved ikke om den kommer i 37 tommer.
Hvis den gør det og prisen ikke ryger helt i vejret, tror jeg at det bliver denne model, selvom jeg er lidt skeptisk med den manglende service fra Panasonic, mht PV60
Allan
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
|
Sendt: 21-Februar-2007 kl. 21:39 |
pipper skrev:
Billedet er sgu godt på denne model, mendet er lidt træls når der bliver iblandet lilla farve i alt
|
Det lyder lidt som den PV60er jeg havde. To måneder efter jeg havde fået det, gik det i stykker, og der var lilla i næsten ALT, og det havde intet at gøre med slanger. Panelet var simpelthen bare gået i stykker.
|
 |
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 21-Februar-2007 kl. 21:47 |
Jeg har lige set nyhederne på DR1. Det handlede om alt det sne de har fået nordpå. Alt sneen på min skærm var med lilla farve i  . så det er heller ikke de slanger jeg er plaget af. Nu må vi se om de nye modeller er uden denne fejl. Allan
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
|
Sendt: 21-Februar-2007 kl. 22:00 |
Hvis der var lilla i sneen, så er panelet defekt og du skal have et nyt TV. Det lyder mere og mere som den fejl jeg oplevede. De (Powermill 'Service') tog så lige et par uger om at finde ud af, at de (Tape Connection?) ikke gad erstatte panelet i skærmen, for det var for dyrt i forhold til bare at give mig et nyt TV. Efter små fire uger uden Pana  fik jeg så en PX60er.
Redigeret af Naiera - 21-Februar-2007 kl. 22:03
|
 |