|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() Sendt: 15-Februar-2007 kl. 22:22 |
Hejsa
jeg har egentlig bestilt og overtalt konen til pana pv60 og den skulle være sølvgrå, men i disse pianolak tider, så er der ikke lang tid til at panasonic px 70 skulle være her...... ifølge denne her side prylportalen.se Havde kigget på på samsung designet tidligere men det her ser nice ud.. ![]() Redigeret af Henrik_s - 15-Februar-2007 kl. 22:39 |
|
![]() |
|
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
hmm ser meget nice ud men jeg skal vil ha et tv hvor højttalerne ikke er i siden, jeg synes det ødelægger perspektiverme i fjernsynet.
![]() |
|
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Hvad er den indbyggede digital box de snakker om?
Det lyder da ikke til at være noget nyt i forhold til PX60... Redigeret af troelsit - 16-Februar-2007 kl. 10:57 |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Har det på samme måde - hvis det er for bredt eller for højt ift 16:9 formatet ser det lidt mærkligt ud. Bla derfor valgte jeg selv 600 modellen med de ultra smalle højttalere i siderne, gir et meget harmonisk indtryk. Faktisk skal man helt tæt på for at opdage at den sølvgrå kant i siderne er højttalergrills. Ved ikke om 2007 modellerne har samme smalle sidehøjttalere ... Diskant sidder i HT grills - bas sidder bagved panelet - ret smart fundet på - især på en 50" der er stor nok i forvejen ... Omvendt hvis højttalere sidder i bunden får man ikke den rette stereo virkning, og skærmen ser for høj ud - efter min mening ... ![]() Redigeret af nextgeneration - 16-Februar-2007 kl. 11:59 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Ja det har du jo ret i den du viser der ser lækkert proportioneret ud og har et noget pænere design end den px60'er som jeg har bestilt ... (ged vide om den ikke snart kommer
![]() Samsungs design synes jeg er ret godt f.eks. på N71 og om lyden så er god eller ej ... tja jeg vil bruge fjernsynets lyd til serier og nyheder alt andet så kobler jeg mit anlæg til. |
|
|
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Jeg køber den ihvertfald.. Selvom den er bredere så er den 15 gange pænere en PV60...
Så lad os få arrangeret noget fælleskøb??? < =text/> |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Sorry... lrev Redigeret af lrev - 17-Februar-2007 kl. 07:25 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Kommer de normalt i Sverige før Danmark? Gad vide hvad PX600 mon så sættes ned til når de nye modeller kommer??? |
|
![]() |
|
![]() |
Lige præcis 15 gange ????
Men enig den er pænere for egentlig så er pv60 ikke særlig flot - minder lidt om et østtysk 80'er design .. |
|
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Forvent IKKE mærkbare prisfald på nuværende modeller .
|
|
![]() |
|
Klaus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Er der ingen danske forretninger der har været ude med nyt om 70 og 700?? Priser??
Klaus |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Det er sq synd hvis der kommer pianolak på de nye PV70. Det er så grimt... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |