|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dynelarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 11-Februar-2007 kl. 16:49 |
Hej jeg har fået et tilbud på pioneer 427XD fra hifilageret. er der nogen fra dette forum som har handlet med hifilageret.gode eller dårlige erfaringer.vil jeg blive meget glad for en tilbagemelding. |
|
![]() |
|
øboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Jamen mener du ikke det fælleskøb der er for øjeblikket eller er det et bedre tilbud ???.
![]() |
|
TV: " Samsung KS 8005 55"
DVD:" Pana"DMR-EH67 |
|
![]() |
|
dynelarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
der er et surroundanlæg med i budet
|
|
![]() |
|
øboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hvad er prisen på det om man må spørge.
|
|
TV: " Samsung KS 8005 55"
DVD:" Pana"DMR-EH67 |
|
![]() |
|
![]() |
den er ikke hel på plads i nu.du skal nok få prisen senere. |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Hej. Købte mit tv (philips 42 9631d) fra hifigalleriet, og synes ikke de er speciel gode.. Jeg ventede over en mdr på mit tv, og når man ringede til ham, tog han den aldrig.. Og han lovede, at nu ville det komme, nu ville det komme osv osv.. Virkelig dårlig behandling.. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Pssst.... der er forskel på hifigalleriet og hifilageret. Stor forskel endda. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Hehe undskyld undskyld.. Men nu fik I min mening om Hifigalleriet.. |
|
![]() |
|
![]() |
til (jesperlund) skal jeg forstå det sådant at du har handlet med hifilageret. |
|
![]() |
|
Carll ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
KIg på hifipriser.dk. De har et fohandler barometer med karaktergivning. Det hjælper lidt hen ad vejen.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Nej. Min kommentar er baseret på beskrivelser af andres erfaringer, samt min egen læsning af købsbetingelserne på www.hifigalleriet.dk. Læs selv her Afsnittet om reklamation er f.eks. en total "misforståelse" af købelovens bestemmelser om forbrugerkøb. Her står der direkte at en reklamation inden for 2 måneder altid vil være rettidig (§81 i købeloven). Man fortaber naturligvis ikke nogen som helst ret, hvis man ikke reklamerer inden for de ultrakorte frister, som hifigalleriet angiver. Selvfølgelig er det købeloven som gælder, og ikke disse selvopfundne betingelser, men det plejer at være et dårligt tegn, når forhandleren forsøger at indskrænke forbrugernes rettigheder på denne måde. Redigeret af JesperLund - 11-Februar-2007 kl. 18:45 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |