|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
øboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() Sendt: 10-Februar-2007 kl. 15:00 |
Er Pioèn et godt alternativ til Philipsen , når nu den ikke er aktuel mere.Ved snart ikke mere hvad man skal købe. Hvad med det nye fælleskøb på Pioèn er der slet ingen tilslutning til den ??. |
|
TV: " Samsung KS 8005 55"
DVD:" Pana"DMR-EH67 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hvis du med Philips 9731 mener 37PF9731 (?), bør du læse disse artikler fra recordere.dk Der var en stort fælleskøb af Pioneer i oktober 2006, så en betydelig del af recordere.dk markedet er nok mættet. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Baron von Wulff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Jeg er sikker på at Philips nok skal få styr på 37PF9731. Fejlen på mit er endnu næsten umærkbart - men jeg har alligevel fejlmeldt det i torsdags og det vil blive repareret i næste uge eller ugen efter, tror jeg. Og når det virker så er det et KONGE tv - fabelagtigt billede og mange gode funktioner. Jeg ville ikke være så nervøs ved at købe et sådant (hvis jeg ikke havde et allerede). Redigeret af Baron von Wulff - 10-Februar-2007 kl. 16:32 |
|
Mvh.
Wulff |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |