|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() Sendt: 09-Februar-2007 kl. 09:50 |
Hej,
Er der nogen der kan fortælle hvor jeg kan købe Blu-Ray film i København? Fysiske butikker da det er noget jeg skal hente i aften eller i morgen. ![]() Rigtig god weekend til alle. VH Claus |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej claus64 - du kan få enkelte Blu Ray filmtitler hos Elmutanten. Go w-e til dig også |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
/Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Lars - Axelmusic - jeg har lidt på fornemmelsen, når jeg ser på deres hjemmeside, at de kun har meget få High Def film på lager. Ved du om det er korrekt?
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Hej og tak for svarene.
Jeg var i mutanten i søndags i Fields (rent helvede) og de havde kun HDDVD film. Og Axel i Frederiksberg Centret havde nærmest ikke hørt om HD-DVD og Blu-Ray. Men kan da rigtigt nok se en masse på deres side, så må prøve inde på Hovedbanen. MEN skal da også bruge region 1 film så den bliver nok sværere... Ved I om Hifi-Klubben har film? VH Claus |
|
![]() |
|
![]() |
Hej claus - nej jeg har ikke set disse film ved HFK
|
|
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Undskyld jeg bryder ind, men hvad benytter i til at afspille Blu-Ray?
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Sandal - Jeg har kun svaret claus64 fordi jeg føler at vi deler lidt problemer - tilgangen af High Def Movies i DK. Selv bruger jeg nemlig HD-formatet
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Altså jeg har lånt en Sony Blueray demo afspiller som de bl.a. har stående i forretningerne rundt omkring. Men har ikke noget at spille på den pt ud over en kedelig demo-disc så er lidt desperat for at finde nogle skiver så jeg kan lave lidt hjemmetest af den. Og de skal efter sigende være region 1, men det skal jeg lige have dobbelttjekket.
Claus |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Hvis netkøb er en mulighed, så kan Axelmusic.com være en mulighed.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Jeg går ind via DVDPricecheck og søger "Blu-Ray" og vælger R2. |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg har indtil videre brugt cdon.com, med succes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |